Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Dalle


Jens Jacobsen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jens Jacobsen

Staff ingamenavn: Dalle

Dit SteamID: STEAM_0:1:100975629

Staff SteamID: STEAM_0:0:151918921

Forklarsituationen:

Jeg kørte i min bil i midt byen, hvor der tilsyneladende var en betjent som havde sagt til mig at jeg skulle stoppe uden at have holdt C nede og trykket stop bilen. Han betjenten kommer så få sekunder hen til mig og siger jeg skal hoppe ud af bilen som jeg så gjorde. Betjenten gav mig så en bøde på 10.000kr som jeg ikke synes var fair, da betjenten nok godt kunne have gjordt lidt mere for at få mig til at stoppe, da som betjenten siger at "han var lige bag mig". Jeg kalder så efter en admin for at se om der eventuelt er noget som kan gøres. Det er så der Dalle tager casen. Der bliver talt frem og tilbage og Dalle siger er der nok ikke er noget som kan gøres, hvilket også er fint nok da ingen af os har bevis på noget. Men det som jeg bliver lidt træt af er at det som egentligt skulle have været er RP situation hvor skulle have haft en chance for at flygte, var ikke en RP situation. Betjenten som stoppede mig vælger at anholde mig imens casen stadig er igang. Jeg prøvede at få en forklaring på hvorfor Dalle bare lod ham gøre det.

 

Det er nok ikke en klage hvor jeg ønsker at nogen får en straf på nogen måde men bare en udybning på hvorfor at jeg bare skal sendes i fængsel uden nogen jordisk chance for at flygter. Det er også rimeligt klart at hvis jeg havde sat mig ind i bilen og bare kørt ville du bare have taget fat i mig og taget mig tilbage til casen. Så bare lige en lidt mere fordybet forklaring på hvorfor det er retfærdigt.

 

tak

Jens

Bevis: Har desværre ingen video bevis af hændelsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Jens Jacobsen.

 

Hvis jeg har forstået det korrekt, klager du over at du ikke fik nogle sekunder til at flygte fra dem igen?

 

Hvis ja, mener jeg ikke du skulle have nogle sekunder til at flygte, for da jeg tog casen stod de med en taser og shotgun i hovedet på dig. Så du var altså ikke i færd med at flygte fra dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Dalle🥔

Det har du fuldkommen ret i. Men det som jeg specifikt er lidt træt af er at jeg blev arresteret, imens casen var i gang og ikke efter den var blevet afsluttet for hvad nu hvis jeg havde en plan men ventede til at gøre det indtil at casen var afsluttet. Af det jeg ved så RP'er man ikke imens casen er igang men først når den er afsluttet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej  @Jens Jacobsen

 

At du blev arresteret i case er selvfølgelig ikke okay, og det ser også ud til at Dalle godt selv kan se hvad han har gjort galt.

Det er ikke den største fejl, men stadig en fejl som vi beklager. Vi håber ikke at det har skabt for meget ravage, og det tager Dalle selvfølgelig til eftertanke næste gang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.