Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unbanned request


ImPede

Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:141733871

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg mener at jeg skal unbannes da jeg ikke mener jeg har løget i case. Det hele starter med at jeg var blev arresteret og så efter jeg minet mig ud af jail gik jeg hen og købte mig et våben og gik hen af mod min base da jeg så kommer hen til døren og den åbner døren ser jeg at Politiet står der og så vender jeg mig om og går ud igen. Hvor efter at han vil se ID og våbentjekker mig og arresteret mig. Og så lavet jeg en Case om det fordi jeg ikke mener at jeg var gået der ind men det mener han så jeg har og han har også video på det som kan ser her https://www.youtube.com/watch?v=202TNSx0ykk. Nu hvor jeg kan se videoen kan jeg godt se at jeg er en lille bitte smule inde men det er ikke meget. Så jeg mener at straffen er alt for hård for den lille smule jeg gik der ind. Jeg har aldrig haft intention om at lyve i Case

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:141733871

Grund: Lyver i admin case (video bevis på det)

Navn: Jørgen jensen

AdminID: STEAM_0:0:69902174 - Mute [moderator]

Unban: 17-06-19 15:27

Banned: 10-06-19 15:27


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Da vi var i admin case sagde du at hvis man var klog så optog man altid har du så vores admin case på video?

fordi så vil jeg meget gerne se hvor jeg har sagt det med at jeg ikke var tæt på smartdooren fordi hvis jeg har sagt det så var  det fordi jeg kom til at Vrøvle

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, ImPede skrev:

Da vi var i admin case sagde du at hvis man var klog så optog man altid har du så vores admin case på video?

fordi så vil jeg meget gerne se hvor jeg har sagt det med at jeg ikke var tæt på smartdooren fordi hvis jeg har sagt det så var  det fordi jeg kom til at Vrøvle

Vi som staff skal ikke optage cases

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.