Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tilføje et system til at hjælpe admins med at spotte NLR-Brud i PD-Raid


Recommended Posts

Hej. Jeg kom fornyeligt på en idè til at tilføje noget som kan hjælpe til at stop NLR-Brud i senarier som PD-Raid.

Jeg tænkte på om man kunne lave så at når du dør i et PD-raid som enten Politi/Raider, så laver det en "Markering" på personen som kun admins kan se, imens at PD-raidet er i gang.

Den markering kunne være lidt ala. det som der bliver sat på biler, når politiet bruger !mark kommandoen, men at det så var på alle personer der var døde i Raidet.

Dermed kunne admins som måske enten er med i raidet som Politi/Raider, eller bare tilfældigt kigger i området omkring PD, så se hvis en eller anden som var død, begyndte at opholde sig ved PD igen som jo er NLR-Brud. og dermed kunne de så nemmere tage personen og give en straf, uden at folk så aktivt skal kalde case, eller at man skal kigge igennem logs først, for at være sikker på om der er sket et brud.

 

Illustration herunder på en bil.

rp_evocity_sx_v50001.thumb.jpg.68ea7b5e7202f242e74b0e83049a9586.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Kunne man ikke lave så man blev markeret når ens position er mindre end 100m væk så alt staff ikke så gult overalt?

fra PD til spawn er der mindre end 100 meter? Måske man skulle sætte det ned til 10 meter?

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Lund skrev:

Virkelig god ide, men hvorfor er det kun staffs der skal kunne se markeringen?

Tænker det giver god mening at alle ser det.

 

Der ville da være bedre at det er personen der har NLR der ser det da det kun er ham der har brug for informationen( også staff i cases )

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg oplever bare ofte, at når folk pd-raider bliver de i tvivl, om betjentene har brudt NLR, hvilket ofte fører til cases "NLR??" "Tror måske han har brudt NLR" osv.

 

Så måske det bare er staff + dem der er en del af pd-raidet, der kan se markeringen?

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Lund skrev:

Jeg oplever bare ofte, at når folk pd-raider bliver de i tvivl, om betjentene har brudt NLR, hvilket ofte fører til cases "NLR??" "Tror måske han har brudt NLR" osv.

 

Så måske det bare er staff + dem der er en del af pd-raidet, der kan se markeringen?

Det var lige det jeg skulle til at skrive.

 

Som staff er det lidt øv at skulle side at tjekke alle logs igennem når spillere tror, at der er nogle der har brudt NLR, men sådan er det jo at være staff  🥵

 

Derfor kunne det være meget fedt, at hvis dem der lavede PD-Raid kunne se hvem der havde været døde, eller måske de staff's som er på serveren fik en notifikation om at der var en betjent der havde brudt NLR.


Ved ikke lige hvordan det skulle hænge sammen, men bare en lille tanke jeg havde omkring dette emne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke lige hvordan det kommer til at virke, men jeg tænkte lige på noget.

 

Hvis det giver mening så kunne man jo lave en barriere som i CSGO wingman hvor når man dør bliver hele pd blockeret af en form for skyboks(?) eller anden form for usynlig væg.

 

Denne barriere kan ikke skydes igennem og derved kan man ikke snipe igennem og derved bryde nlr. Barrieren skulle være der så længe man har NLR så man slet ikke kan bryde nlr.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
På 10/06/2019 den 10:13 PM , Kaistar skrev:

Ved ikke lige hvordan det kommer til at virke, men jeg tænkte lige på noget.

 

Hvis det giver mening så kunne man jo lave en barriere som i CSGO wingman hvor når man dør bliver hele pd blockeret af en form for skyboks(?) eller anden form for usynlig væg.

 

Denne barriere kan ikke skydes igennem og derved kan man ikke snipe igennem og derved bryde nlr. Barrieren skulle være der så længe man har NLR så man slet ikke kan bryde nlr.

Jeg tror det er et skridt for langt - lidt for pædagogisk 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.