Hop til indhold
Stavox

[Solved] Konfiskering af pickaxe


GiZ

Recommended Posts

Hejsa, jeg tænker efterhånden at vi alle har prøvet at blive holdt fanget af politiet i PD grundet at de kan konfiskere ens pickaxe.

Umiddelbart tror jeg ikke at dette kan være rigtigt, og antager derfor at det er en bug. 
 

Så fra alle os tyve der er blevet taget til fange og blevet molested bag tremmer. Please fix.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne også lave det som en straf, hvor politiet må konfiskere hakken hvis du har gjort noget ulovligt inde i fængslet, såsom hvis du slog en betjent, efter 1 minut kommer den så tilbage til personen der fik den konfiskeret. Jeg er alt ialt enig med dit forslag, men at gøre så politiet har bare lidt mere magt og kan give straffe inde i fængslet ville være et plus. Jeg ved godt at nogle ville misbruge det, men man kan også misbruge mange andre ting som betjent, og det gør man bare ikke, folk må lære at té sig ordentligt online, ellers må staff jo give ham en passende straf, og det er heller ikke ligefrem let at konfiskere en hakke fra en fange som en person, medmindre der selvfølgelig er en person mere der hjælper, som jeg sjældent ser. Jeg syntes selv at det er sjældent at se to regelbrydere arbejde sammen, og derfor er det ikke nemt i fængslet også. 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne også være en mulighed, at hvis du slog en betjent, og de så arresterede personen. Så ville du få, noget ekstra tilføjet til din mine liste.

Jeg syntes at 1 minut er lang tid ekstra, da at sidde i hvis du bliver arresteret.

Dette skal dog kun ske, hvis du har slået en betjent. Ellers tror jeg bare, det ville blive misbrugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.