Hop til indhold
Stavox

[Solved] Generelisering af folk med dårlig mic


RedPanda

Recommended Posts

Dit ingame navn:RedPanda(DEFENS-PARIS)

Staff ingame navn:Rasmusss

Dit SteamID: STEAM_0:1:63464857

Staff SteamID: STEAM_0:0:59396358

Forklar situationen:

 

Jeg står i den situtation at jeg blev demoted pga. En dårlig mic, derefter spørger jeg i “@“ hvordan det kan være man bliver generaliseret pga. Ens mic ikke er i top.

Det endte med at jeg skrev i “@“ omkring 3 spørgsmål & endte med et kick af Rasmusss.

Kl var ca. 14:18 da jeg blev kicket.

 

Hvis vi skal kigge på virkeligheden så blir’ en politibetjent ikke fyret pga. Han ikke kan sproge ordentligt;)

 

Bevis:

Y1eW9GH.jpg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/06/2019 den 1:52 AM , ZeNoxXi skrev:

Spurgte du om det samme spørgsmål 3 gange?

Hej @ZeNoxXi.

 

Nej det gjorde jeg bestemt ikke, jeg spurgte hvordan & hvorledes omkring det med miccen & om det kan være rigtigt at man ikke kan spille et job som politibetjent uden en ordentlig mic.

 

Hilsen RedPanda.

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, RedPanda skrev:

Hej @ZeNoxXi.

 

Nej det gjorde jeg bestemt ikke, jeg spurgte hvordan & hvorledes omkring det med miccen & om det kan være rigtigt at man ikke kan spille et job som politibetjent uden en ordentlig mic.

 

Hilsen RedPanda.

Du stilte det samme spørgsmål 2 gange og 3 gang du skrev sagde du "Generalisere i folk med dårlig mic's"

Det var der du blev kicket

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad være med at klage over dumme ting, og læs reglerne i stedet.

Som der meget tydeligt står i regel 15.22, skal du have en velfungerende mikrofon som politibetjent.

Du ved i øvrigt tydeligvis ikke hvad generelisering betyder, så det ville måske være en ide at holde dig til at bruge ord, som du rent faktisk selv forstår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.