Hop til indhold
Stavox

[Solved] Timestamp på messenger


West

Recommended Posts

Har lige oplevet, at jeg ikke kunne komme videre i en case fordi, at der ikke var et timestamp.

Det kan bare laves hvis man trykker på en besked (hvilket den allerede indikerer, at man burde kunne gøre) så popper et timestamp frem.

gs6uITr.png

Link til kommentar
Del på andre sites

 
 
 
2 minutter siden, Bims skrev:

Har lige oplevet, at jeg ikke kunne komme videre i en case fordi, at der ikke var et timestamp.

Det kan bare laves hvis man trykker på en besked (hvilket den allerede indikerer at man burde kunne gøre) så popper et timestamp frem.

cylWSy9.png

Ville det ikke bare være nemmere at tilføje et lille label under beskeden hvor der står noget ligne dette "Sendt: 16:45"? Man kunne måske også tilføje så der kom deres Steam profil billede når de havde læst beskeden?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MR.B ~ MRBIG skrev:

Du kan se det i console, f10 rulle op og så hvert minut kommer der en besked derinde med - [timestamp] - 

 

1 time siden, Bims skrev:

@Jimmi Vi skal også have en sekund-tæller med. Det var nemlig den der manglede i min situation.

Der er ikke sekund-tæller i console.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.