Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ikke tale når man er død


Mike Strike

Recommended Posts

Hvorfor må man ikke snakke? Er det fordi folk bliver sure over at blive skudt eller hvad? Jeg har aldrig haft et problem med det, så kan ikke se hvad problemet er?

Man må jo godt sige ting såsom "Godt skudt" osv, dog ikke informationer som "Maxx0758 står bag en væg der er blå lige foran døren sammen med ZeNoxXi". 

Man må jo heller ikke snakke grimt (husk nu at tage folks sprog med et gram salt, og "idiot" ikke er grimt sprog). Hvis man snakker grimt, eller giver informationer, så bryder man jo allerede 2 regler. Regel 1.3 og 1.22.

 

Hvis der er et problem som jeg ikke har opfanget, så forklar gerne.

 

- Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg snakker når jeg er død. Jeg videregiver informationer når jeg er død. Jeg bruger endda også radioen når jeg er død.

 

Når jeg er respawnet, og begynder mit nye liv, så siger jeg til gengæld ingenting.

 

Hvorfor lave regler om det her, når det kan blive slået fuldstændigt fra. Det er da helt åndsvagt at jeg kan tale efter jeg er død.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, LotuA skrev:

Ironi?

 

Nej. Vi har ingen regler der siger jeg ikke må snakke mens jeg er død.

 

Vi har NLR, men den handler kun om ens nye liv. Dit nye liv begynder ikke mens du ligger død.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan sagtens gøre så man ikke kan snakke når man er død, men hvorfor? Det gør ikke rigtig nogen forskel. Er godt klar over, at det bliver meget udenfor RP hvis man gør det, men det skader vel ikke?

Når det så er sagt, tænker jeg det er en god idé at deaktivere radioen både når man er downed, men også når man er død.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Dynn skrev:

Når det så er sagt, tænker jeg det er en god idé at deaktivere radioen både når man er downed, men også når man er død.

Man skal da ikke deaktivere når man er downed du kan da sagtens ivirkeligheden kalde på backup men du ligger og forbløder  

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Aske skrev:

Man skal da ikke deaktivere når man er downed du kan da sagtens ivirkeligheden kalde på backup men du ligger og forbløder  

Langt de fleste vil besvime hvis de ligger og forbløder fordi at de mester så meget blod fra kroppen af og du kan jo ik snakke når du er bevidstløs 

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Blasterion_^ skrev:

Langt de fleste vil besvime hvis de ligger og forbløder fordi at de mester så meget blod fra kroppen af og du kan jo ik snakke når du er bevidstløs 

 

Du bliver downed hvis du tager skade, der tages ikke hensyn til hvor. Hvis du er blevet skudt i foden kan du vel stadig kalde efter backup.

 

1 time siden, Dynn skrev:

Når det så er sagt, tænker jeg det er en god idé at deaktivere radioen både når man er downed, men også når man er død.

 

Ikke når man er downed, det er jo netop der hvor man har brug for at kalde efter backup.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 6/6/2019 den 8:53 AM , Metro skrev:

 

Ikke når man er downed, det er jo netop der hvor man har brug for at kalde efter backup.

Og det ville give mening hvis det ikke var garanteret at du altid blev downed. Hvis man kan bruge radio når man bliver downed, har kriminelle ingen mulighed for, under nogen omstændigheder, at skyde en betjent uden det bliver rapporteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Dynn skrev:

Og det ville give mening hvis det ikke var garanteret at du altid blev downed. Hvis man kan bruge radio når man bliver downed, har kriminelle ingen mulighed for, under nogen omstændigheder, at skyde en betjent uden det bliver rapporteret.

 

Er det ikke bare et spørgsmål om at ændre down-systemet?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Og det ville give mening hvis det ikke var garanteret at du altid blev downed. Hvis man kan bruge radio når man bliver downed, har kriminelle ingen mulighed for, under nogen omstændigheder, at skyde en betjent uden det bliver rapporteret.

 

59 minutter siden, Metro skrev:

 

Er det ikke bare et spørgsmål om at ændre down-systemet?

 

Tilføje en 5-10% chance for direct death istedet for down?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men kan man ikke også fjerne de der 10% chance for at man kommer op igen?

 

Udover det, tror jeg bare der er væsentligt flere der vil lave cases over en der siger "godt skudt" eller lignende efter døden, hvis der kommer en regel om det. Men det må tiden vel vise (hvis den regel kommer).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 07/06/2019 den 11:38 AM , Dynn skrev:

Og det ville give mening hvis det ikke var garanteret at du altid blev downed. Hvis man kan bruge radio når man bliver downed, har kriminelle ingen mulighed for, under nogen omstændigheder, at skyde en betjent uden det bliver rapporteret.

Kunne man ikke bare gøre så folk ikke kan slå deres radio til når de er downed, og lade dem snakke hvis de i forvejen var på den

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.