Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fix Arrest Baton


Miklo

Recommended Posts

Jeg synes at arrest baton skal blive fikset fordi når man raider f.eks. inde i byen kommer der bare en eller anden betjent og spammer arrest baton og får alle uden de har en chance og det ville skabe mere RP på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Polle skrev:

Hvordan skulle man så arrestere folk?

Jeg tænkte folk ville kunne lide forslaget (da jeg tit høre folk blive sur over de blev stormet af en betjent med arrest beton) og komme med nogle af deres ideer men det kunne folk ikke lide 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Jack Mount skrev:

Jeg tænkte folk ville kunne lide forslaget (da jeg tit høre folk blive sur over de blev stormet af en betjent med arrest beton) og komme med nogle af deres ideer men det kunne folk ikke lide 🙂

Men siden du laver opslaget er det også en idé at du selv kommer med en løsnings mulighed. Fx. At folk skal være tazed for at blive arresteret osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Polle skrev:

Men siden du laver opslaget er det også en idé at du selv kommer med en løsnings mulighed. Fx. At folk skal være tazed for at blive arresteret osv.

Man kan måske få nogle hånd jern og så tager det f.eks. 1 - 2 sekunder og så bliver de arrested?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at nogle af de her "fix" forslag er begyndt at blive tilføjet lidt fordi man er triggered over det lige er sket for en og derfor tænker man med det samme at det op og det forstår jeg også, det kender vi alle. Så jeg synes der er intet der skal nerfes

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg skulle vælge vil jeg helt klart gøre det på en anden måde.

Fjerne "Arrest-baton" og tilføje håndjern som de blev beskrevet i det andet forslag.

Håndjern skal ca. tage 2 sekunder at få på en person når personen står stille (Enten via Stungun eller bare normalt)

Når man raider en base bruger alle betjente primært våben for at nedkæmpe dem, når de bliver knocked så kan de også få håndjern på

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
6 timer siden, LotuA skrev:

Man kan måske også sige at, der er 10% - 20% change for at man ikke bliver stunned.(lidt ligsom når man bliver knocked, hvor der også er change for at komme op igen)

Hvordan fanden i helvede vil du ikke stå stille når der bliver skudt med jeg-ved-ikke-hvor-mange volt ind i din krop?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jimmi skrev:

Hvordan fanden i helvede vil du ikke stå stille når der bliver skudt med jeg-ved-ikke-hvor-mange volt ind i din krop?

Folk der er på PcP eller meth vil ikke blive rørt af den slags strøm, da det gør din hjerne ikke rigtigt kan opfange smerte.

Der er også nogle mennesker som sagtens stadig kan stå op selv, selvom de bliver tazed, og derfor godt kan løbe væk.

Man kunne så også sige at tazeren ikke altid vil virke PGA. Forskellige ting såsom: For tyk jakke eller ikke begge "nåle" kommer ind.

 

Jeg synes bestemt ikke tazeren burde nerfes overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Mic skrev:

Folk der er på PcP eller meth vil ikke blive rørt af den slags strøm, da det gør din hjerne ikke rigtigt kan opfange smerte.

Der er også nogle mennesker som sagtens stadig kan stå op selv, selvom de bliver tazed, og derfor godt kan løbe væk.

Man kunne så også sige at tazeren ikke altid vil virke PGA. Forskellige ting såsom: For tyk jakke eller ikke begge "nåle" kommer ind.

 

Jeg synes bestemt ikke tazeren burde nerfes overhovedet.

Dine muskler bliver fuldstændig lammet. Og selv om du er i stand til at tænke klart, så kan du hverken tale eller røre dig. Selvfølgelig gør det ondt men det er lige så meget din muskler som bliver påvirket så man hverken kan gå eller løbe 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kagen skrev:

Dine muskler bliver fuldstændig lammet. Og selv om du er i stand til at tænke klart, så kan du hverken tale eller røre dig. Selvfølgelig gør det ondt men det er lige så meget din muskler som bliver påvirket så man hverken kan gå eller løbe 

Dine muskler bliver ikke lammet, og det har intet at gøre med at du kan tænke klart PcP og Meth blokere dine "smerte signaler".

 

__________

8TJzyGw.png

wf7qbkc.png

----------

 

#RepTrader @Kagen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.