Hop til indhold
Stavox

Hvilket arbejde/job har du?


Scaled

Recommended Posts

Jeg mangler inspiration til et fritidsjob, da jeg skal tjene nogle flere moneyz. Jeg slår selv græs for naboen på havetraktor, og det er stort set blevet en hobby - jeg synes personligt det er det bedste fritidsjob.

 

Har du et job/fritidsjob?

Hvis du har, hvad er jobbet så?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 84
  • Oprettet
  • Seneste svar

Føtex morgenopfylder - kind of shit job (plejer bare at tage andres vagter og tjene extra cash) Opsagt.

Starter i en Fakta, som er 3 minutter væk fra min hus 7/8, hvor jeg håber jeg kan få flere og mere interessante timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Scaled skrev:

Det er da stadig bedre end at være brugsuddeler 🙂

Det rigtig men så kan man jo også sige at alle jobs er lort aha, men det jeg vil sige til dig blive service medarbejder i din lokale butik, men laf være med at tag netto det er et lorte sted, eller kan du blive fejedreng hos din lokale mekaniker hvis i har sådan en, det det også okay penge i.

 

33 minutter siden, P4R4N0RM4L skrev:

Jeg går med aviser, elsker bare at blive betalt under mindstelønnen for noget, der egentlig kan betegnes som slavearbejde!

 

Har selv været det er lorte arbejde kun godt solen er fremme...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.