Hop til indhold
Stavox

Hvilket arbejde/job har du?


Scaled

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Oprettet
  • Seneste svar
2 timer siden, Bimse👌 skrev:

Jeg arbejder for en mekaniker, og vil selv sige jeg får den bedste løn en 14 årig kan få.

100 kr. i timen

 

Min onkel og farfar har en mekaniker, men de bor 1 1/2 time væk, så det er ikke en mulighed, men jeg kunne nok godt forsøge at finde en lokal mekaniker. 

 

Hvad laver du hos mekanikeren? Fejer du eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Scaled skrev:

Min onkel og farfar har en mekaniker, men de bor 1 1/2 time væk, så det er ikke en mulighed, men jeg kunne nok godt forsøge at finde en lokal mekaniker. 

 

Hvad laver du hos mekanikeren? Fejer du eller hvad?

Laver en bare nogle små ting. 

Det er lidt forskelligt fra gang til gang, men her er en liste over de ting jeg laver.

  • Fejer
  • Gå ud med jern
  • Smider pap og plastik ud.
  • Går ud med dæk. 
Link til kommentar
Del på andre sites

Har været avis dreng lort, har arbejde i netto lort,  har været flaske dreng og lidt mere i den lokale superbrugs det var godt, men der hvor du tjenere penge er ved en mekaniker 135kr i timen fordi jeg skulle tømme lastbilerne af med dele som kom hjem.. Og nu jeg i lærer som lager og logistik dreng 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, JackS skrev:

Jeg arbejder hos Toyota som mekaniker lærling👌Ikke lige det mærke jeg vil blive ved med at arbejde for, men lige nu giver det skide gode penge😅😋

Jeg ville ellers elske at arbejde hos Toyota #toyotaErBedst

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.