Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Aske02


Critz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Critz
Staff ingame navn: Aske02
Dit SteamID: STEAM_0:0:142189984
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: Aske02 starter med at kører ulovligt, over et fortov, og dårligt på vejen. Jeg eftersøger ham derfor, og for stoppet ham, da han kommer ind
til spawn. For ham så ud af bilen, og giver ham en bøde på sølle 4.000 kr. Da han vælger at afvise bøden, fordi han vil have en forklaring, giver jeg ham det og
sender en ny bøde, som jeg mente var realistisk, hvilket han ikke gjorde. Da han også afviser den bøde, vil jeg så arreste ham, men det kunne jeg ikke da han tog
mig op med sin physics gun, og siger han ikke mener den er realistisk, hvilket jeg gør pga. der går folk på fortove, og han kunne har kørt en ned. Og så kører han
dårligt efterfølgende. Så det er holdning mod holdning, og hvis han ikke syntes den bøde passer godt, kan han I RP snakke med indsatslederen. 

Han sætter mig så ned, og jeg arrester ham for at afvise bøden. Der blev ikke nævnt noget om den skulle sættes ned, HAN mente bare ikke den var realisktisk.

Han tp'er så til mig, og siger igen at han ik syntes den var realistisk, og siger så at han sagde at jeg skulle sænke den, hvilket han ikke gjorde.
Så for jeg 600 sek jail, for at være flabet??? og give urealistiske bøder, til staff, hvor jeg tænker det er ligemeget om han er staff eller ej?

Snakkede så med en anden staff og et par spillede, hvor de også syntes det var en fin bøde.
(ikke tjekket for stavefejl):
Bevis:

Bevis kan gives, hvis Aske02 nægter noget af det nævnte.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Critz

 

Jeg tager fat i dig fordi at 4000 i bøde for at køre over et fortov er ikke en realistisk bøde. Du siger selv da jeg spørger efter hvorfor jeg får bøde at den er fordi jeg kørte over et fortov du nævner ikke noget med at jeg kørte dårligt så jeg vurderer efter at have fået den forklaring at 4000 for at køre over et fortov det er ikke realistisk så jeg tager fat i dig med physicgun og siger tydeligt til dig at den bøde er ikke realistisk så sætter jeg dig ned og du arrester mig så. Jeg tp´er hen til dig efter du arrester mig. og spørger hvorfor du valgte at arreste mig du siger det er fordi jeg afviste den bøde og siger så at jeg mener jeg sagde til dig at du skulle sænke bøde (det kan godt ske at jeg ikke har fået sagt det tydeligt nok eller ikke har været tæt nok på dig)  hvis bøden er alt for høj så skal du ikke arreste mig på det grundlag at jeg afviser bøden ( fordi jeg skulle slet ikke have en bøde der er så høj for en lovovertrædelse der er så minimal

 

//Aske02

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Aske02 skrev:

Hej @Critz

 

Jeg tager fat i dig fordi at 4000 i bøde for at køre over et fortov er ikke en realistisk bøde. Du siger selv da jeg spørger efter hvorfor jeg får bøde at den er fordi jeg kørte over et fortov du nævner ikke noget med at jeg kørte dårligt så jeg vurderer efter at have fået den forklaring at 4000 for at køre over et fortov det er ikke realistisk så jeg tager fat i dig med physicgun og siger tydeligt til dig at den bøde er ikke realistisk så sætter jeg dig ned og du arrester mig så. Jeg tp´er hen til dig efter du arrester mig. og spørger hvorfor du valgte at arreste mig du siger det er fordi jeg afviste den bøde og siger så at jeg mener jeg sagde til dig at du skulle sænke bøde (det kan godt ske at jeg ikke har fået sagt det tydeligt nok eller ikke har været tæt nok på dig)  hvis bøden er alt for høj så skal du ikke arreste mig på det grundlag at jeg afviser bøden ( fordi jeg skulle slet ikke have en bøde der er så høj for en lovovertrædelse der er så minimal

 

//Aske02

 

1. Når man kører over et fortov er det (1.) ulovligt og (2) dårlig kørsel.

 

2. Når du afviser en bøde bliver du sat i fængsel.

 

3. Bare fordi du syntes den er høj, er ikke ensbetydende med at jeg, og politistyrken syntes det samme. Du tænker udelukkende på dig selv, og jeg kan ikke gøre for hvis du er broke.

 

4. Det er ikke en minimal lovovertrædelse. Du bryder ligesom 2. love, hvor jeg giver dig en samlet bøde for dem. På fortovet går mennesker, og du kunne nemt have kørt en over.

 

5. Alle kan jo sige at de syntes lige at de sagde det ene, men du var meget sikker på hvad du sagde, indtil jeg nævnte video. Bare fordi du er staff, skal du ikke lyve.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Critz.

Aske er ikke længere staff, og jeg tænker derfor ikke det er relevant at føre denne klage videre.

Jeg beklager meget, hvis du føler du er blevet uretfærdigt behandlet. Uden dialog med jer begge to, er det ikke muligt at vide hvad der præcis er sket, og det tænker jeg som sagt ikke der er noget grund til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.