Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny ting i kr


Huldreng

Recommended Posts

Det kunne være fedt hvis man kunne i kr at man har været i fængsel og grund for i 10min eller ligne så kan man se hvad for en type man er og så hvis det er man fx har skudt en så

at man får en hårder straff ind man ikke betaler en bøde

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det kunne være fedt, men hvilken hårdere straf? Hukke mere sten, en delay-tid så man ikke kan komme ud af sin celle eller skulle man kunne ryge i en slags isolation? Tror du ikke også det ville blive misbrugt af nogle visse personer, jeg tænker at det kan være en højtranket, såsom Indsatsleder, og som vicerigs, får man en mulighed for at tillade det til en speciel rank måske? Jeg syntes det lyder som en fantastisk idé at give folk den mulighed, for ekstra straf! Stor fan!

 

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Nikokolajjj🍆 skrev:

Hejsa

 

Jeg tænker 
100 sten for lille straf.

200 sten for mellem straf.

300 sten for stor straf.

 

+REP

 

// Nikokolajjj

Liiige i overkanten! 100 sten tager jo omkring 100+ sek, så ved du jo godt selv at folk ville bruge autoclicker, og eller bare stoppe med at spille herinde, @Nikokolajjj🍆 jeg er ikke fan af den idé, men det er bare min mening 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MR.B ~ MRBIG skrev:

Liiige i overkanten! 100 sten tager jo omkring 100+ sek, så ved du jo godt selv at folk ville bruge autoclicker, og eller bare stoppe med at spille herinde, @Nikokolajjj🍆 jeg er ikke fan af den idé, men det er bare min mening 🙂

Man kunne også ændre antallet af hvor mange sten der skal til 

Med sten mener jeg både bronze, sølv og emerald

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Nikokolajjj🍆 skrev:

Man kunne også ændre antallet af hvor mange sten der skal til 

God idé, omkring 40-50 tror jeg ville være nok, men man kan vel få straffene flere gange så er det jo 100 🙂,  men det er ikke mit forslag så jeg lader @Champen give sin mening.

 

2 minutter siden, Nikokolajjj🍆 skrev:

Med sten mener jeg både bronze, sølv og emerald

I know, der er ikke sten din tosse hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker dog, at systemet selv skulle bestemme, hvor lang tid man skulle have for at fx. stikke af, fordi der ville komme alt for mange cases med at de synes det uretfærdigt at give en så lang tid osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.