Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unfair perm-ban


Lucas -S-

Recommended Posts

 

SteamID:  STEAM_0:0:138830791

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg ved godt det jeg gjorde var ikke ligefrem tilladt og det beklager jeg meget, men selvfølgelig alle laver fejl nu til dags og derfor håber jeg også i forstår hvor meget det betyder for mig at spille på serveren og dermed give mig en chance mere for at bevise mit værd og at jeg faktisk godt kan overholde diverse regler som serveren nu har samt er jeg blevet klogere og er klar til at tag ansvar for mine handlinger. Jeg fik heller aldrig svar på hvem jeg ødelægger det for. Fordi i følge min menige ødelægger det ikke spillet for mig at nogen bil pusher det er deres eget problem som det var mit problem. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:138830791

Grund: Prop Push - kun herinde for at ødelægge det for andre - troll

Navn: Naughty Boat

AdminID: STEAM_0:1:105125925 - Lucas b [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 31-05-19 23:46


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Lucas -S- skrev:

 

SteamID:  STEAM_0:0:138830791

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg ved godt det jeg gjorde var ikke ligefrem tilladt og det beklager jeg meget, men selvfølgelig alle laver fejl nu til dags og derfor håber jeg også i forstår hvor meget det betyder for mig at spille på serveren og dermed give mig en chance mere for at bevise mit værd og at jeg faktisk godt kan overholde diverse regler som serveren nu har samt er jeg blevet klogere og er klar til at tag ansvar for mine handlinger. Jeg fik heller aldrig svar på hvem jeg ødelægger det for. Fordi i følge min menige ødelægger det ikke spillet for mig at nogen bil pusher det er deres eget problem som det var mit problem. 

Hej Naughty Boat du har fået ban for næsten 1 time siden nu og du laver en unban request. Du bliver nød til at forstå at handling har konsekvens og det du gjorde ikke var okay. Da der var spillere der klagede over dig og det var jo heller ikke første gang jeg har haft fat i dig og dine venner. For omkring 20 min inden du fik ban snakkede jeg med jer omkring at i ikke skulle bruge jeres biler som et redskab til jeres physic gun men derimod kører i det og der troede jeg os den blev forstået første gang da jeg informerede jer allesammen om at vi straffer hårdt på det. Men alligevel gør du det igen og det var jo ikke en fejl når du bevidst vælger at gøre det 2 gange hvor jeg spørger hvorfor hvor du svarer at du syntes det er sjovt så helt ærligt syntes jeg ikke du skal have unban nu allerede efter en time eller få det reduceret men.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være det aldreder er en time siden jeg fik ban men det er jo fordi jeg vil ind igen. Fordi jeg synes det var sjovt ja og jeg var ikke den eneste der gjorde det fks min mate gjorde det også og fik ikke nogen konsekvenser for det. Så jeg synes det er unfair at jeg for perm det har været fair nok en uge eller dage men perm det synes jeg ikke. De da har klage om mig vil jeg da gerne have forklaring på hvordan jeg ødelægger deres rp ved at hygge mig i et hjørne med nogen andre. De kan da bare ignorere mig og lave deres rp. 

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Lucas -S- skrev:

Det kan godt være det aldreder er en time siden jeg fik ban men det er jo fordi jeg vil ind igen. Fordi jeg synes det var sjovt ja og jeg var ikke den eneste der gjorde det fks min mate gjorde det også og fik ikke nogen konsekvenser for det. Så jeg synes det er unfair at jeg for perm det har været fair nok en uge eller dage men perm det synes jeg ikke. De da har klage om mig vil jeg da gerne have forklaring på hvordan jeg ødelægger deres rp ved at hygge mig i et hjørne med nogen andre. De kan da bare ignorere mig og lave deres rp. 

Grunden til du er bannet er for at ødelægge folks rp og folk bliver irreteret over at se noget som ikke skal foregå på servern og når det er blevet sagt til jer så skal det ikke foregå igen uden konsekvenser og tilfældigvis så jeg kun dig gøre det og det gjorde den pågældne os der kaldte på dig så derfor er du bannet og du må forstå at når der er blevet sat nogen regler så skal de overholdes og det er en af de simple regler der på alle servere i darkrp at man ikke tager sin bil og skupper sig selv hurtigt afsted elle bruger den til at smadre dig og andre spillere ind i en væg så de dør 

 

men du er velkommen til at komme i support på teamspeak så vi kan tage den derover hvis det er

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.