Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unfair perm-ban


Lucas -S-

Recommended Posts

Hej mit navn er Lucas/ Naughty Boat.

 

Dit navn ingame: 

Naughty Boat

 

Hvorfor tror du, at du blev banned?

Jeg blev banned af den grund at jeg abusede og på en måde ødelagde det for andre spillere,

 

Hvorfor skal vi unbanne dig? Hvad gør, at vi har brug for at have dig på serveren

 

Jeg vil gerne skrive en bede om Unban på Prop Pushe/ødlægge det for andre.

 

Jeg ved godt det jeg gjorde var ikke ligefrem tilladt og det beklager jeg meget, men selvfølgelig alle laver fejl nu til dags og derfor håber jeg også i forstår hvor meget det betyder for mig at spille på serveren og dermed give mig en chance mere for at bevise mit værd og at jeg faktisk godt kan overholde diverse regler som serveren nu har samt er jeg blevet klogere og er klar til at tag ansvar for mine handlinger  Jeg håber virkelig at i ville tænke over det da jeg savner at spille herinde på serveren. Jeg fik heller aldrig svar på hvem jeg ødlage det for. Fordi i følge min meinge ødlagger det ikke spillet for mig at nogen bil pusher. 

 

MVH -  Lucas/ Naughty Boat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.