Hop til indhold
Stavox

[Solved] F4 spawner ting


Miklo

Recommended Posts

20 timer siden, Jack Mount skrev:

f4 menuen lukker hver gang man køber en printer eller ammo måske gøre så den ikke lukker når man køber f.eks. en printer

Man kunne eventuelt lave en helt ny fane på F4-menuen der hedder indstillinger, og så rykke de indstillinger fra scorenboarded derind, og så den der med "Luk menuen efter køb" og måske også en men tabletten, at den skal lukke efter køb på Gewglo. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/5/2019 den 10:03 PM , Jack Mount skrev:

f4 menuen lukker hver gang man køber en printer måske gøre så den ikke lukker når man køber en printer

 

Hvad med, at vi bare gemmer tabben du sidst havde åben, og så giver mulighed for højreklik-køb som alternativ til normalklik, og det så ikke lukker menuen? Jeg vil f.eks. gerne have at min menu lukker, men en indstilling bare for sådan en ting virker lidt overkill.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

 

Hvad med, at vi bare gemmer tabben du sidst havde åben, og så giver mulighed for højreklik-køb som alternativ til normalklik, og det så ikke lukker menuen? Jeg vil f.eks. gerne have at min menu lukker, men en indstilling bare for sådan en ting virker lidt overkill.

Det kunne være godt 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.