Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Mute


Oscar Carlson

Recommended Posts

Dit ingame navn: Oscar Carlson Staff ingame navn: Mute
Dit SteamID : Staff SteamID: STEAM_0:0:69902174
Forklar situationen : Jeg kommer kørende imens jeg sender en pm til en person jeg sælger en base til. Hvorefter jeg ender lidt på den forkerte side af vejbanen.
Jeg drejer hurtigt tilbage og tager et sving til venstre. Mute kommer derefter kørende i en lykan hypersport med godt og vel 150-60 i timen.. Smadrer ind i mig og derefter kalder mig en "Fucking Bøsse"
Jeg vælger derfor at calle hvorefter mute siger jeg bare skal køre ordentligt og afslutter casen. Jeg syntes mute skal tage sig sammen og overveje om admin positionen passer ham

Beviser :   

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @Schumacher

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej bobber du ved godt du skal se dig for når du skal dreje til venstre som man kan se du ikke gør så derfor er det din ejen skyld grunden til jeg siger det er fordi du køre du foran mig og det bliver jeg sur over og jeg har lov til at sige det bare man ikke går overstrengen og det gør jeg ikke 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, ★ Mute ★ skrev:

Hej bobber du ved godt du skal se dig for når du skal dreje til venstre som man kan se du ikke gør så derfor er det din ejen skyld grunden til jeg siger det er fordi du køre du foran mig og det bliver jeg sur over og jeg har lov til at sige det bare man ikke går overstrengen og det gør jeg ikke 

undskyld hvis jeg blander mig men at sig bøsse er at gå overstrengen og det burde du vide som staff men det bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, John Hudson skrev:

undskyld hvis jeg blander mig men at sig bøsse er at gå overstrengen og det burde du vide som staff men det bare min mening

Prøv at se det fra min side han køre ind i mig når han godt kan se mig han er heldig jeg ikke kørte i min politibil for ellers havde han fået en bøde 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ★ Mute ★ skrev:

Prøv at se det fra min side han køre ind i mig når han godt kan se mig han er heldig jeg ikke kørte i min politibil for ellers havde han fået en bøde 

det kan godt være men det giver dig stadigvæk ikke grund til at sige bøsse og som du selv siger så kun han havde fået en bøde eller så kun du havde efterlyst ham for at køre af **** til

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, John Hudson skrev:

det kan godt være men det giver dig stadigvæk ikke grund til at sige bøsse og som du selv siger så kun han havde fået en bøde eller så kun du havde efterlyst ham for at køre af **** til

jeg bliver sur over han ikke kan finde ud af at køre så derfor siger jeg det og det må man godt 

 

2 timer siden, Bobber skrev:

Dit ingame navn: Oscar Carlson Staff ingame navn: Mute
Dit SteamID : Staff SteamID: STEAM_0:0:69902174
Forklar situationen : Jeg kommer kørende imens jeg sender en pm til en person jeg sælger en base til. Hvorefter jeg ender lidt på den forkerte side af vejbanen.
Jeg drejer hurtigt tilbage og tager et sving til venstre. Mute kommer derefter kørende i en lykan hypersport med godt og vel 150-60 i timen.. Smadrer ind i mig og derefter kalder mig en "Fucking Bøsse"
Jeg vælger derfor at calle hvorefter mute siger jeg bare skal køre ordentligt og afslutter casen. Jeg syntes mute skal tage sig sammen og overveje om admin positionen passer ham

Beviser :   

 

 

Hej bobber igen vis det jeg sagde er over grænsen får dig vel jeg godt sige undskyld men min grænse er hvor vis man hele tiden snakker grimt til den samme person eller man bruger n ordet så undskyld vis jeg har gået over din!! grænse

36 minutter siden, ★ Mute ★ skrev:

jeg bliver sur over han ikke kan finde ud af at køre så derfor siger jeg det og det må man godt 

 

Hej bobber igen vis det jeg sagde er over grænsen får dig vel jeg godt sige undskyld men min grænse er hvor vis man hele tiden snakker grimt til den samme person eller man bruger n ordet så undskyld vis jeg har gået over din

Men bobber det er også svært at vide hvad folks grænse er det skal du huske at se fra min side også 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

17 timer siden, ★ Mute ★ skrev:

jeg bliver sur over han ikke kan finde ud af at køre så derfor siger jeg det og det må man godt 

Nej mute, Det må du ikke.

Det er meget simpelt. Du skal også følge reglerne på serveren.

Det burde du vide som admin.

Jeg syntes vi skal tage en snak med Schumacher eller en anden HOS eftersom du tydeligvis ikke kan reglerne.

Jeg syntes du burge tænke dig om, du ved godt du ikke må sige "Fucking Bøsse".

  

Jeg syndtes vi skal have @Schumacher til at vurdere siturationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Bobber skrev:

 

Nej mute, Det må du ikke.

Det er meget simpelt. Du skal også følge reglerne på serveren.

Det burde du vide som admin.

Jeg syntes vi skal tage en snak med Schumacher eller en anden HOS eftersom du tydeligvis ikke kan reglerne.

Jeg syntes du burge tænke dig om, du ved godt du ikke må sige "Fucking Bøsse".

  

Jeg syndtes vi skal have @Schumacher til at vurdere siturationen.

Bob du kan også bare lære at køre beder så havde der ikke sket noget og jo jeg må godt sige det da jeg bliver sur over den måde du køre kan godt være jeg går over din grænse og det må du undskylde vis jeg gjorde det men det er bare svært at vide hvad folks grænse er. Og jeg kan godt reglerne så

Og bobbi stor set alle på server har ikke et pænt sprog og du er en af dem 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mute, Stop med at sige du bare må gå rundt og kalde folk "Fucking Bøsser" Om de kører dårligt, Raider dig, Stjæler din bil... Du kalder ikke folk Fucking bøsser i noget sammenhæng..

@Schumacher  Kan sikkert forklare dig reglerne siden du ikke selv følger dem. Du må ikke bøje reglerne.

Jeg giver ikke en skid for "Grænse" Undskyldningen. Tag dig sammen og lad være med at bryde reglerne. Hvis du ikke var admin vil det være 300sek jail. Men fordi du er admin er det tættere på demote.

Du har som admin et stort ansvar. Det ansvar skal du ikke bare misbruge.

Jeg har ikke mere at sige..

@Schumacher Tager den herfra..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Bobber skrev:

Mute, Stop med at sige du bare må gå rundt og kalde folk "Fucking Bøsser" Om de kører dårligt, Raider dig, Stjæler din bil... Du kalder ikke folk Fucking bøsser i noget sammenhæng..

@Schumacher  Kan sikkert forklare dig reglerne siden du ikke selv følger dem. Du må ikke bøje reglerne.

Jeg giver ikke en skid for "Grænse" Undskyldningen. Tag dig sammen og lad være med at bryde reglerne. Hvis du ikke var admin vil det være 300sek jail. Men fordi du er admin er det tættere på demote.

Du har som admin et stort ansvar. Det ansvar skal du ikke bare misbruge.

Jeg har ikke mere at sige..

@Schumacher Tager den herfra..

 

Jeg misbruger ikke mit admin og grænse der er forskel for folk grænser vis jeg har ramt din der så undskyld da jeg siger ikke man bare skal går rundt og kalde alle bøsser det bare det første der kom i mit hoved og jeg bøjer ikke regleren

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bobber skrev:

Dapp.... Det er meget normalt at sige "Av for satan" Eller "Hvad fuck laver du?" Men at sige "Fucking Bøsse" Er over stregen og et brud på reglerne.

At kalde en bøsse er ikke at går over grænse synes jeg men det er det for dig kan jeg se så det er og det undskylder jeg får. Men du ved godt der er mange der også siger grimme ting vis en person køre ind i en og du ved godt du kunne havde lavet rp ud af det men du kalder bare case du kunne lave rp ud af det 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.