Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til politi/hitman besked


Recommended Posts

Som i alle nok ved, kan man sætte hits på folk. Men hvis lejemorderen bliver arresteret med et hit, får politiet en besked med detaljerne om hittet. Det ville være rart hvis jeg kunne få en forklaring på hvordan det her giver mening. Hele ideen med en hit er at politiet eller andre personer ikke finder ud af hvem der vil have personen død. Hvis lejemordren bliver arresteret uden at sladre om hvem der har sat hittet så er der jo ingen måde at politiet ved hvem gerningsmanden er. At de får en besked om hvem som har sat hittet giver jo ingen mening så kunne man jo ligeså godt selv have mugget personen. 

 

Efter min mening skulle denne besked fjernes og hvis ikke denne besked bliver fjernet ville jeg meget gerne havde en forklaring på hvorfor den ikke skulle fjernes

 

Jens Jacobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Når politiet arrestere en i virkeligheden, afhøre de også en fx. hvis en lejemorder prøver at dræbe en i virkeligheden kan de fx afhøre personen om hvem der satte hittet så syntes det giver meget mening at man politiet kan se det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes ikke det ville være en god ide at fjerne hit beskederne da der så ikke ville være nogen risk ved at sætte et hit

Jeg syntes at det også skulle kunne backfire når du sætter et hit plus at den besked er der i 5 sekunder så du skal være hurtig hvis du vil eftersøge personen

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne også lave det så ens hitman bliver arrested får personen der satte hittet en besked fra en ukendt person med teksten "Din hitman er blevet arrested og har fortalt betjente om det var dig der satte hittet du kan nå at bestikke betjentene det vil dog koste x antal kroner" også vil politiet ikke få besked om hittet og pengene vil gå ind i bank boksen som ukendt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.