Hop til indhold
Stavox

[Solved] Monda MEGA ABUSE!


Mathhias

Recommended Posts

Dit ingame navn:js-virum eller Mathias
Staff ingame navn: Monda
Dit SteamID:Kan ikke finde det
Staff SteamID:STEAM_0:1:207570461

Forklar situationen: Monda Han siger at jeg skal give en 1000kr for at en havede våben på sig og køre dårlig. Selv om bøden var 500kr Han siger jeg lyver da jeg siger jeg har 850 kr på mig fordi jeg har 14000 i min bank. Sår jailer han mig. Lige pluslig når jeg sidder i jail 300 sec Bliver jeg banded for at leave. Men jeg var i Jail sår DA FUCK laver den admin. Han nocliper og abuser også. Sår bag efter giver han mig lige ban i 5 dage for mild løgn. At i har nogen admins som det. HVAD 5 DAGE BAN FOR DET! Han bander mig også for jobet politi. 
Bevis: Nej men Han har baned mig 2 gange for at gøre mit arbejde 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @jh-virum

 

Det ser ud til, at du har følt dig uretfærdigt behandlet, og at du ikke har forstået situationen ordenligt.

Som du ser her: https://gyazo.com/d48a83eacfe8433621806e6693d79738

Gav du en bøde på 1000kr til God of anime, og ikke 500kr.

---

Spilleren(God of anime) kalder case over, at dig og din kollega, laver en offentlig id-tjek. Der var intet der indikerede på dette.

Så i gik bare hen og tog den pågældende spillers våben og gav ham en bøde. Uden at han var bevidst om, hvorfor at han skulle vise id, og hvorfor han fik en bøde.

Jeg giver din kollega et jobban. For at konfiskere våbenene, uden grund. Hvorefter jeg giver dig jobban.

I skal jo selvfølgelig, betale for, at han har mistet sine våben, og at han har fået en bøde.

Din kollega betalte for hans våben, helt uden at brokke sig.

Da det var din tur til at betale, begyndte du at hidse dig op, og begyndte at provokere mildt. 

Så fortæller du mig, at du kun har 900kroner, og at du ikke har råd til at betale.

Jeg tjekker så din økonomi, og hov, der fandt jeg 14k. Jeg lader dig dog slippe fra at lyve.

Jeg får dig endelig til at betale, og vælger så at jaile dig for din adfærd, for at spilde min tid sådan, og for at give random bøder.

Du begynder så at spamme OOC, og jeg kicker dig.

Du får jailban - jeg unbanner dig med det samme.

Du joiner igen, og kalder case gentagende gange.

Til sidst tager jeg din case der hed "Hvis du ikke tager denne case, reporter jeg dig!"

Det lyder som en mild trusel, men altså...

Vi snakker så sammen, og du bliver ved med at sige, at du kun gav en bøde på 500kroner. Så derfor banner jeg dig alligevel til sidst.

 

Fortsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

 
 
 
5 minutter siden, jh-virum skrev:

@Monada Jeg lyver IKKE sage jeg havede 850 PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke i banken. Men 5 dage BAN arhhh det sku ikke lige hvad man skal.

 

Du sagde også, at du havde givet ham en bøde på 500, og ikke 1000kr.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, jh-virum skrev:

@MonadaJeg vil have at det skul være den var på 1000kr MEN jeg fik kun 500kr og den anden 500kr men hvorfor skal jeg give 500kr væk? Giv mig unban NU!

Dette er en staffklage, og ikke en unban request.

Desuden får du altså ikke de penge, som du giver i bøde😅

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

 

@jh-virum Som jeg læser det, lyder det til at du er utilfreds og den mængde bantid du har fået. Til det skal du lave en unban requests.

@Monada Hvor mange penge havde han på sig, da du tjekkede hans økonomiske midler?

900kr eller der omkring - 14k i banken

Men @jh-virum sagde du ikke, at du havde video bevis?

Link til kommentar
Del på andre sites

@jh-virum Eftersom du ikke selv ønsker at være aktiv på staff-klagen, er det svært at finde ud af hvordan situationen foregik udover det i har skrevet.

Du startede med at få jobban fra all cop jobs, derefter et jail for at give tilfældige bøder, derefter bliver du kicket og bannet, og vælger alligevel at komme ind og diskutere den igen?

Din ban lyder til at være retfærdigt, når du åbenlyst lyver overfor Monada, ud fra hvad jeg kan læse mig frem til.

 

Ønsker du at diskutere din ban yderligere, bedes du lave en unban request, da staff klager er lavet til at reportere staff der abuser deres rank.

 

God aften

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.