Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Recommended Posts

SteamID:

Hvorfor skal du unbannes:

først vil jeg lige fortælle hvad der skete. Det der skete var at jeg løg over for en staff i en case. Det var sku ikke mening men når man mener at man har sagt noget men det så blive bevist noget anden då kan man sku godt se sine fejl og jeg undskylde også til sidst i case da jeg blive bannede. Og nu undskylde jeg også for det der skete fordi at selvfølgelig skal man ikke lyver overfor en staff eller en spiller og jeg vil selvfølgelig prøve at lade vær med at lade det ske igen fordi at man for ikke noget ud af det. Og jeg har også Løget for længe siden og der sagde jeg til mig selv at det sku være sidste gang fordi at jeg vil prøve at ansøg som når i søge flere ind så sker det her og nu tror jeg ikke at jeg har nogen chance. Håber at i vil forstå at jeg har begåede en fejl og det var min skyld.

God dag 

Mvh. Crispy Den Anden 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:91493249

Grund: Løgn i case

Navn: Crispy den anden

AdminID: STEAM_0:1:207570461 - Monada [moderator] - Profil

Unban: 05-06-19 21:09

Banned: 30-05-19 21:09


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj @Crispy den anden

Jeg kan se, på din fine besked, at du virkelig fortryder at du løg overfor mig.

Det ser ud til, at du er positiv, og kan tage ansvar for dine handlinger. Hvilket at jeg syntes er rigtig fint.

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor at du overhovede havde brug for at lyve. At lyve, er en dårlig ting.

Jeg vil gerne møde dig på vores teamspeak.

Du kan se, hvordan du verificere dig her:

Teamspeak ipen er ikke stavox.com, men stavox.dk 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Monada skrev:

Halløj @Crispy den anden

Jeg kan se, på din fine besked, at du virkelig fortryder at du løg overfor mig.

Det ser ud til, at du er positiv, og kan tage ansvar for dine handlinger. Hvilket at jeg syntes er rigtig fint.

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor at du overhovede havde brug for at lyve. At lyve, er en dårlig ting.

Jeg vil gerne møde dig på vores teamspeak.

Du kan se, hvordan du verificere dig her:

Teamspeak ipen er ikke stavox.com, men stavox.dk 🙂

 

ok kommer ind nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.