Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rasmusss og Ra1fi


xxkaas

Recommended Posts

Dit ingame navn: xxkaas (Paludan)
Staff ingame navn: Rasmuss, Ra1fi
Dit SteamID: STEAM_0:1:451991042
Staff SteamID: Er ikke sikeker på deres ID
Forklar situationen:
Situtationen er sådan, at mig (borgmester) som i dette tilfælde er Rasmus Paludan, announcere en demostration. Jeg spørger politi om hjælp. Ingenting. Jeg derefter kalder på politi radio, hvorefter jeg får at vide "Vi har ingen interesse i at hjælpe dig"
-> Det er deres job, sammen med PET, at sørge for ro og orden. Vi ved allesammen, at ved sådan en demostration vil der komme problemer. 
Derefter fortæller jeg ham, at han nok burde søge et nyt job, hvorefter jeg får at vide at hvis jeg siger noget igen, arrestere han mig. Som borgmester.
-> Tilkalder admin, hvorefter Ra1fi mener, at jeg "truer" ham. Det jeg "truer" ham med er at han burde fritstilles. BURDE. Dette er ikke grundlag til jail.
Under alle omstændigheder, så Ra1fi vælger at lukke sagen til hans fordel, hvor han ikke tillader mig at sige noget bare med "ja da godt hej" og smutter. 
Jeg ville mene, at Ra1fi tager fejl her, og sådan er det jo engang imellem med admins. De er jo også kun folk.
Jeg prøver så at tilkalde Rasmus, hvorefter han skriver "surt". Jeg skriver så igen, om hans navn, for at få vide hvem jeg skriver med. Hvorefter jeg får et kick "Laver for mange cases"
Her ville jeg mene, At rasmusss skulle TP til mig, for at høre om de fejl hans kollega har lavet
Jeg har på intet tidspunkt været provokerende eller levet mig for meget ind i rollen som Paludan. Politi manden vi snakker om hedder ingame Oscar Carlson.
 Bevis er uddrag fra chat samt screenshot af kick besked
Bevis:

http://prntscr.com/nv5ebs

 

 

Chat.

TP: Ra1fi teleportede til dig!

-> Her siger Raf1i at han gerne må arrestere mig, fordi mig som borgmester der holder offentlig demo fortæller ham, at såfremt han ikke har interesse iat beskytte mig, burde han nok finde sig et job / fritstilles. Dette sker også i den virklige verden, og er altså ikke grund til at arrestere. 
INFO Køb VIP og In-game penge i vores nye butik! Skriv !shop
[Warrant]: Oscar Carlson lavede en warrant på mAce. Grund: Skyder
[Warrant]: Oscar Carlson lavede en warrant på TøseN. Grund: Skyder
Dig til staff: Er der andre admins end rafi?

-> Her tager jeg fat i admin nr 2 for at få afklaret om det er endt korrekt
INFO Læs reglerne ved at trykke F1
[Konfiskering]: Oscar Carlson konfiskerede en bil ejet af R3lly. Grund: Konfiskering af bil
Staff til dig: Ja.

Her svarer han
(OOC) Anders Johnson: Hva', hvorfor kan jeg ikke finde Num-/Keypads?
Dig til staff: Du må gerne lige komme til mig

Her svare jeg
(OOC) Smithy: De er blevet fjernet.
Staff til dig: HVorfor?

Her svare han
Dig til staff: Rafi er mærklig. En polti betjent er gået rouge. Tror rafi er poltisk uenig med mig.

Her svarer han. 
Staff til dig: Surt.

"Surt". Ville mene der er et temmelig flabet svar for at være ærligt fra en admins side af. Man burde komme hen, og forklare hvordan og hvorledes
INFO Beskyt dine delte dupes fra at blive givet videre med !flereprops
Dig til staff: Surt? Wtf? Er der ingen over Rafi?

Her skriver jeg igen

-> Derefter får jeg kick.

 

 

Nu ved jeg, at Stavox staff støtter Stavox staff. Jeg er også bare en dum spillere som ikke har nogen betydning. Jeg ville dog bare mene sagen blev håndteret forkert.

 

Det udspiller sig d 30 Maj 2019 mellem 00:30 og 01:00

 

Hvis Stavox bare har lidt respekt over for dets spillere, så giver de i det mindste en god forklaring på hvorfor man svarer flabet + ikke kan se logikken i at politiet skal adlyde samt hjælpe borgmester. Det eneste der blev bedt om var at byge en barriere af hegn, så kunne de køre afsted igen. Men at politiet truer med "Hvis du snakker over politi radio igen så bliver du arresteret" og admin synes dette er det korrekte valg, ville jeg mene, ikke er.

 

Jeg håber at i finder en god løsning for os alle. Hvis jeg får ban, så siger jeg bare GG og tak for denne gang, Stavox staff. 1-0 🙂

 

xxkaas // Stram Kurs Rasmus Paludan // Kevin
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @Emoyly

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg står ikke for at vurdere om hvor vidt min kollega laver fejl eller ej, det gør HOS, også kaldt Head Of Staff

Samtidig vil jeg sige at du både formulere dig dårligt i din case.

Så vidt jeg husker svare jeg dig ikke kun "Surt" men svarer dig op til flere gange, hvor jeg også nævner du skal lade vær med at calle case.

Link til kommentar
Del på andre sites

hej xxkaas

 

da  jeg kommer hen til dig siger du at politiet ikke kommer og at du har sagt at du vil fristiler en politimand vis de ikke kommer eller sådan forstå jeg det. ud fra det spørg jeg politi manden om hvad der er sket og han siger at du siger at du skal bruge politi til din demostration hvor han siger at de ikke vil komme og du ikke skal spøger igen hvor du bliver ved (forstyr politiets arbejde). 

10 timer siden, xxkaas skrev:

Rafi er mærklig. En polti betjent er gået rouge. Tror rafi er poltisk uenig med mig.

er ikke så politisk om denne case ude over at der er p.e.t agenter til dit forsvar og der er ikke grund for politiet til at møde op og de skal ikke da du ikke er i farer.

 

hilsen Ra1fi

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Rasmusss skrev:

Jeg står ikke for at vurdere om hvor vidt min kollega laver fejl eller ej, det gør HOS, også kaldt Head Of Staff

Samtidig vil jeg sige at du både formulere dig dårligt i din case.

Så vidt jeg husker svare jeg dig ikke kun "Surt" men svarer dig op til flere gange, hvor jeg også nævner du skal lade vær med at calle case.

Hej.

Du kan se - Jeg har posted log´en.

Dine svar var ikke specielt udførlige.

 

Til 

18 minutter siden, Ra1fi skrev:

hej xxkaas

 

da  jeg kommer hen til dig siger du at politiet ikke kommer og at du har sagt at du vil fristiler en politimand vis de ikke kommer eller sådan forstå jeg det. ud fra det spørg jeg politi manden om hvad der er sket og han siger at du siger at du skal bruge politi til din demostration hvor han siger at de ikke vil komme og du ikke skal spøger igen hvor du bliver ved (forstyr politiets arbejde). 

er ikke så politisk om denne case ude over at der er p.e.t agenter til dit forsvar og der ikke er grund for politiet til at møde op og de skal ikke da du ikke er i farer.

 

hilsen Ra1fi

 

Læs teksten igen. Har sagt han burde fritstilles. "Eller sådan forstår jeg det"

Sådan kan perspektivering af ting jo ændre verden. Faktum er, at både mig og en PET agent blev jailed for ingen grund. At vi tilkalder politi hjælp (Ja, det var gentagende gange, dog var det præcis 3 gange) er jo normalt, når der reelt er fare på fære. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Blander mig lige, det simpelthen for åndssvagt

 

Hvis du var borgmester så har du jo dine P.E.T agenter som skal beskytte dig. Så længe du ikke er i fare så skal politiet ikke hjælpe dig, derfor har du dine P.E.T agenter.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Rasmusss skrev:

Jeg står ikke for at vurdere om hvor vidt min kollega laver fejl eller ej, det gør HOS, også kaldt Head Of Staff

Samtidig vil jeg sige at du både formulere dig dårligt i din case.

Så vidt jeg husker svare jeg dig ikke kun "Surt" men svarer dig op til flere gange, hvor jeg også nævner du skal lade vær med at calle case.

"Så vidt jeg husker svare jeg dig ikke kun "Surt" men svarer dig op til flere gange, hvor jeg også nævner du skal lade vær med at calle case."

Der blev ikke nævnt noget om at stoppe case indtil jeg fik kick? Eller læser jeg det forkert. Læs chatten øverst. 

 

4 timer siden, Polle skrev:

Blander mig lige, det simpelthen for åndssvagt

 

Hvis du var borgmester så har du jo dine P.E.T agenter som skal beskytte dig. Så længe du ikke er i fare så skal politiet ikke hjælpe dig, derfor har du dine P.E.T agenter.

Der var en P.E.T agent til stede. 

Nu henviser jeg dog mere til de to admins håndtering af sagen. Ra1fi som i dette tilfælde ikke bruger det med P.E.T, men siger, at politiet sagtens kan arrestere dig på det grundlag af, at borgmester beder om beskyttelse. Han mente præcist, at det var fordi jeg sagde til politibetjenten "Du burde fritstilles" at dette var en trussel.

-> I det virklige liv, altså ude for garry´s mod :)))) der må borgmester (som altså er over dem) jo gerne sige til en ansat, at de burde blive fritstillet. Reelt se må alle jo sige det til hinanden - Det er jo ikke en trussel i nogen forstand?

 

 

Det kan godt være, at jeg er forkert. Men reelt set følger jeg bare reglerne i de virklige liv. Er de anderledes på stavox, er det sådan det er. Så burde admins (Som Polle sagde) sige, at en PET agent er nok til at holde en demostration. Såfremt det havde været forklaring, havde jeg ikke gået længere i sagen. Problemet var blot, at ingen kom med svar. 

 

Alt i alt, kunne man som admin sikkert have håndteret det her bedre, så både mig og admins havde forstået hvad der havde udspillet sig.

 

___

Til de virklige Stram Kurs demostrationer, er der jo også mere end en tilstede. Udover at PET er der, er den lokale politikreds derogså. Man kunne jo have stillet en betjent til rådighed. Det vimler altid med betjente 🙂


Jeg synes det er pudsigt jeg har fået en negativ vurdering på min profil. Admins hjælper admins 🙂

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Rasmusss skrev:

Hej igen.

Har du mugelighed for at komme på ts, og snakke med både jeg og Ra1lfi?

Hej.

Jeg har ikke umiddelbart TS.


Synes dog vi skal forholde os til hvad der står her. Så er det på skrift, og nogle kigger med.

 

Det behøves ikke gøres det store ud af det, jeg ville dog bare mene at sagen var blevet behandlet forkert 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rasmusss skrev:

Det modsatte mener vi.

Derfor mener vi du skal tage en tur forbi ts så vi kan tage en dialog.

Der kan dog godt være en Admin hvis ikke højere ranket med ind under samtalen.

Derfor holder jeg mig stadig hertil 🙂

 

Så må en admin lukke sagen og sige den er ugyldig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Den her staff klage er simpelthen for meget. Jeg kan godt se, at Rasmuss ikke burde have kicket dig i situationen, men at kalde staff over sådan nogle ting er simpelthen også for dumt. Hvis det var fordi du ville have rigtig hjælp, ville du jo ikke kalde staff med sådan nogle grunde. 

"Dig til staff: Er der andre admins end rafi?"

 

"Dig til staff: Du må gerne lige komme til mig"

 

"Dig til staff: Rafi er mærklig. En polti betjent er gået rouge. Tror rafi er poltisk uenig med mig."

Det er ikke politiets arbejde at gå rundt og være dine "vagter" til en demonstration, jeg vil gerne have at du husker, at dette er en "semi-seriøs" DarkRP Server i et spil, og ikke en rigtig demonstration af en politisk idiot. 

 

 

- Jeg tager en snak med Rasmuss og Ra1fi om situationen, og lukker klagen her. Hvis du har yderligere ting, kan du skrive en privat besked til mig på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.