Hop til indhold
Stavox

[Solved] Aske02 går full metn


Gonor Rhea

Recommended Posts

Dit ingame navn: Uber
Staff ingame navn: Aske02
Dit SteamID: STEAM_0:1:147728714
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: Jeg bygger imens en retard noser min bil ud af min parkeringsplads da han så har fået car-ban går han over til mig og begynder at irretere mig ved at løbe ind i butikken(imens jeg har bygger skilt oppe) osv. så kalder jeg ham så autist hvilket jeg 100% mener er fortjent og så kommer aske02 og spiller smart og banner mig i 3 timer for det fucking ord cmon step up for helvede
Bevis: har ikke noget bevis andet end ban pop up'en når man joiner 

dasdadad.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MRGreen skrev:

Tror du skal skrive det under "Unban-request" hvis du vil have unban 🙂

nej det en klage der jo ikke nogen der giver fucking 3 timers ban for at jeg siger autist

Lige nu, UareANautist skrev:

nej det en klage der jo ikke nogen der giver fucking 3 timers ban for at jeg siger autist

der er jo sindsygt mange som kalder alle mulige "neger" osv. og SOM MAX får et fucking jail

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.