Hop til indhold
Stavox

PD-BASE (EVOCITY) (27-05-2019) (Nyt-Map) (Gratis)


KUDSK

Recommended Posts

6 minutter siden, Jimmi skrev:

Sådan et har jeg selv, stående på mit værelse. Det er vist rated til 16+, men fik det som 11/12 årig 

 

Jeg solgte det for en overraskende høj pris, da jeg mistede interessen for at bygge det (jeg var for utålmodig og dum til at bygge det).

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Metro skrev:

 

Mig

 

lidoaSq.png


I was mistaken... I failed you, FeelsBadMan

 

24 minutter siden, Bims skrev:

Tydeligvis fik han halvdelen af sættet


Halve sæt er bedre end ingen sæt, det er ligesom med kage, du vil gerne have en hel kage, men det kan du ikke få. Så er det bedre at få en halv end ingenting
 Billedresultat for thinking pepe 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Kagen skrev:

Overhovedet ikke det jeg mener, jeg leget med det fucking mange gange da var barn.

https://www.legen.dk/shop/heartlake-rideklub-41126-2918p.html

Det koster fandme ikke 550 kr for et plastik hus

Det der, er jo LEGO friends, som er en del dyrere end det andet, men jo jeg kan sagtens give dig ret i, at LEGO er lidt krydret.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Hvad mener du? Rådhuset er fra 2012. Vil mene at det er ok gammelt. 

Jeg mener sådan noget som det der lego friends, der er jo ret gammelt lego, og jeg er sikker på der er flere end mig der har gammelt star wars lego :)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/05/2019 den 9:25 AM , Scaled skrev:

Jeg mener sådan noget som det der lego friends, der er jo ret gammelt lego, og jeg er sikker på der er flere end mig der har gammelt star wars lego 🙂

Jeg havede vildt meget star wars lego på et tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.