Hop til indhold
Stavox

[Solved] Praise the Lord!


Vito

Recommended Posts

Lige nu, Rasmusss skrev:

Rockford, er et så meget federe map.

Desværre bliver det sjældent benyttet af mange spillere, hvilket jeg syntes er æreligt.

#BringBackRockford

Tænker det er et nyt # som vi prøver at få igennem 😂

Link til kommentar

Hvis rock også får de der miner systemer, så hænger jeg mig selv. Det er dumt at have 2 grimme maps altså. På evo er nogle af tingene der er lavet lige til at smide ud. Så please ikke ændre på Rock. Vi har evo så ikke gøre de samme unødvendige ting på rock som er på evo!!

Link til kommentar
6 timer siden, Ongo skrev:

Hvis rock også får de der miner systemer, så hænger jeg mig selv. Det er dumt at have 2 grimme maps altså. På evo er nogle af tingene der er lavet lige til at smide ud. Så please ikke ændre på Rock. Vi har evo så ikke gøre de samme unødvendige ting på rock som er på evo!!

Det ser ud til at du taler for alle når du generalisere "2 grimme maps". Det ser da ud til at evo er fuld hver dag pga. de nye opdateringer. 

Link til kommentar
På 29/5/2019 den 8:19 AM , Ongo skrev:

Hvis rock også får de der miner systemer, så hænger jeg mig selv. Det er dumt at have 2 grimme maps altså. På evo er nogle af tingene der er lavet lige til at smide ud. Så please ikke ændre på Rock. Vi har evo så ikke gøre de samme unødvendige ting på rock som er på evo!!

Dog har man fået en bedre fps på evo

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.