Hop til indhold
Stavox

[Afvist] ban for copbait..


Recommended Posts

 

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:82868630

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg skal unbannes fordi, at jeg kørte rundt i min og laved en u vending i min bil og råbte fuck politiet også får jeg ban i 2 dage af den grund. Det synes jeg er en lige lovlig streng straf jeg kunne have forstået det hvis jeg havde fået car ban men ikke ban i  2 dage. Og jeg vil gerne unbannes da jeg er et godt mennesker og ikke bryder regler særlig tit.

 ______________________________

 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:82868630

Grund: Kører ind i andre biler og folk og skriger 'fuck politiet fuck politiet'

Navn: SMILEY cs.money

AdminID: STEAM_0:0:217629637 - Aske02 [moderator] - Profil

Unban: 29-05-19 17:34

Banned: 27-05-19 17:34


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SMILEY tradeit.gg

Du siger her at du lavede en uvending og det er jo rigtigt i en grad.  selve situationen var at jeg kørte ind i byen du bakker ind i folk biler jeg kører lidt mere hvor efter su slår nødblink til og laver en uvending mens du råber "Fuck politiet" du kører videre og laver endu en uvending og er på vej tilbage mod mig igen det er ret kraftigt Copbait og her samme dag var du allerede blevet straffet en gang for Copbait så jeg synes bare du skal sidde din straf ud til du får unban

Link til kommentar
Del på andre sites

du siger jeg køre ind i biler, hvilket jeg  påstår jeg bestemt ikke gør og det med jeg er straffet for copbait 1 gang det var fordi i åbentbart mener at det er copbait at komme til at kører ind i politibiler, men tja staff må vel lave sine egne regler.. derudover siger du at jeg får ban i 1 dag, hvordan bliver det nogensinde til 2?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay nu skal du høre i det jeg komme ind i byen har du lige bakket hårdt ind i en lastbil foran butik 2 og kører efter følgende over på modsatte fortov og hold foran min bil 

 

Jeg Mener nu ellers jeg sagde ret tydeligt at sammenlagt for din kørsel og at du samtidig copbaiter med en tidligere straf at du ville få 2 dage men du må undskylde hvis du ikke har hørt det eller jeg ikke har fået sagt det tydeligt nok 

 

Men vis du gerne vil kan vi godt snakke om det på stavox's teamspeak

IP: stavox.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 
 
 
57 minutter siden, SMILEY tradeit.gg skrev:

nå, men så kan den her samtale værre så ligyldig da det bare er påstand mod påstand. Er det så også copbait at køre for hurtigt med vilje? (og du skriver også i din grund at jeg kører ind i biler, men det påstår jeg ikke gør. Og du har ikke optagelse på det. Så det er en ligegyldig grund at komme med og jeg kørte ikke folk ned.)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.