Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på MRGreen


Søko

Recommended Posts

Dit ingame navn:Søko
Staff ingame navn:MRGreen
Dit SteamID:STEAM_0:0:49239225
Staff SteamID:STEAM_0:1:177894964
Forklar situationen:
Mig og mine venner vælger at gå PET agenter, hvor vi så mødtes med borgmesteren i spawn. Min ven begynder så at stunstick her og der, og ved egentligt ikke hvorfor, men jeg slår ikke en til noget tidspunkt!
MRGreen vælger så at tage mig, giver påstande på det ene og det andet, og efter det så noget helt trejde! Han er forhelved staff og nægter at bruge hans midler til at finde beviser på hvad der skete hvilket er bullshit imo!
Det er under alt kritik at en staff mener at hvis han "så" noget er det nok, når han ikke engang kan se ordentligt når han anklager mig for dette. Har aldrig haft noget imod MRGreen, men efter det her har jeg intet til overs for ham
Bevis: https://plays.tv/video/5ceaed682e41b39e79/giver-straf-og-anklager-uden-bilag-for-p-stand?from=user
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har ikke mulighed for at tjekke "Stunstick logs". Jeg Vuderede ud fra det jeg så at du deltog i at slå på mig. Eftersom du sagde "GÅ VÆK FRA BORGEMESTEREN!!" efter i slog på mig, tænkte jeg at det var dig der slog på mig. Jeg er ked af at du skulle modtage straffen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay det med du ikke kan tjekke det er så fair, og det trækker jeg tilbage. Men når du ikke kan se det, kan du ikke give straf for noget du ikke er sikker på.
Jeg synes personligt det er noget lort at sige at du kan se det når du ikke kunne tydeligvis. Men vi lukker den her, og ser gerne min straf fjernes i og med den var givet på falske grundlag

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Søko

 

Du skriver at han nægter at bruge sine midler til at få beviser, sagen er bare den at vi ikke har logs over stunsticks, og kan derfor ikke se hvem der slår hvem.

 

Jeg kan dog se på dine videoer, at du selvfølgelig ikke er den rigtige person han får fat i.

Vi straffer normalt ikke folk uden beviser, dog en undtagelse hvis en staff selv ser hændelsen. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvorfor MRGreen tror det er dig, da selv efter den anden P.E.T. agent har slået på ham, og P.E.T. agenten bliver ved med at slå ud i luften, vil det give bedst mening, at han tog fat i ham.

 

Det er selvfølgelig irriterende at det 15. minutters jobban du fik står på din straffehistorik, men vi kan ikke gøre andet end at lave en note om, at det har været en fejl. Det beklager vi.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.