Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tak Staff i gør det godt at spille herinde


matti

Recommended Posts

3 timer siden, creaMY skrev:

Måske kan du bare ikke fatte en joke 

Det @Bimse👌 højst sandsynligt mener er, at du bruger en død joke som blev brugt for sjov for noget tid siden, og nu må man ingen gang sige tak til nogen som helst fordi at det åbenbart resulterer i at slikke røv. Personligt synes jeg også selv at du har brugt den et forkert sted.

Link til kommentar

Prøv lige alle sammen og tag en slapper hvis drengen kan lide staff, så lad da ham skrive det? Hvorfor -rep en som ikke har gjordt andet end at skrive et opslag, forum er fuckt up nogle gange... 

hvis der noget stavet forkert herinde er det fordi jeg er ordblind...

Link til kommentar
På 26/05/2019 den 10:20 PM , KennyBou skrev:

Prøv lige alle sammen og tag en slapper hvis drengen kan lide staff, så lad da ham skrive det? Hvorfor -rep en som ikke har gjordt andet end at skrive et opslag, forum er fuckt up nogle gange... 

hvis der noget stavet forkert herinde er det fordi jeg er ordblind...

Hvis nogen mener hans opslag er dumt, så lad dem synes det? Folk giver jo bare deres mening på opslaget. 

 

Det giver desuden også mening at give -rep til en der har lavet et opslag, for jeg ser ikke så mange grunde til ellers at gøre det? Så er -rep funktionen jo ligegyldig, hvis man ikke må -reppe folk der skriver opslag.

Link til kommentar
10 minutter siden, Scaled skrev:

Hvis nogen mener hans opslag er dumt, så lad dem synes det? Folk giver jo bare deres mening på opslaget. 

 

Det giver desuden også mening at give -rep til en der har lavet et opslag, for jeg ser ikke så mange grunde til ellers at gøre det? Så er -rep funktionen jo ligegyldig, hvis man ikke må -reppe folk der skriver opslag.

Ej men come on makker lad da drengen være og lad ham have hans sjov ik?

Link til kommentar
9 minutter siden, KennyBou skrev:

Ej men come on makker lad da drengen være og lad ham have hans sjov ik?

Jeg er uden tvivl på hans side af sagen, men jeg synes ikke det du skrev gav mening.

 

Men jeg kan også sagtens forstå hvorfor folk giver ham -reps.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.