Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gangs


Zork

Recommended Posts

Hej allesammen!

 

Jeg synes personligt ikke der er særlig mange ting man kan lave ift gang ting, ja du kan lave et gang og invitere dine venner, men du har jo ikke rigtig mulighed for mere end det. Synes det kunne være fedt med et leaderboard i spawn eller sådan noget med en top 10 over gangs som laver mest, iform af penge, raids mm (altså den skal reset engang om ugen). Så man kunne se hvilke gangs som lavede mest på de forskellige serveres. Jeg tror det vil sætte lidt mere gang i "gangs". Jeg synes også man skal have en farve i tab listen, efter hvilket gang man er i, sådan den låser en ny farve op for hver gang du opgradere dit gang. Så skal du selv kunne vælge under gang menuen. Man skal også kunne give andre spillere permission til at kunne ændre gang motdet, opgradere ganget, under ranks efter min mening. Det kunne være fedt med en gang konto, som alle fra ganget automatisk får adgang til, (man skal ikke kunne hæve pengende) og der kommer penge ind på fra masterne eks. så ganget ligesom kan spare op, og bruge de penge til at opgradere ganget. Det vil sætte mere gang i brug af masterne end der allerede er, hvilket jeg synes kunne være fedt. Hvis så både lederboard og gang konto kommer ind kunne det være fedt, hvis dem så var nummer et ville få et penge beløb ind på deres gang konto. Sådan man får en beløning for at være det gang som laver mest. Man skal også kunne købe våben til ganget fra gang kontoen, men der skal være et minumum antal våben der skal kunne købes, altså sådan man ikke bare bruget gang kontoten til at købe et enkelt våben til dig selv, men du køber til hele ganget.

 

Jeg vil tilføje, flere forslag løbende efter hvad jeg lige finder på.

 

Håber i vil tage det til overvejelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder sygt fedt!

Kunne man eventuelt implementere en slags score som bliver opnået ved f.eks. at udøve raids og dræbe folk, så får du et hvis antal point pr kill, raid gennemført osv. Det er muligvis en lidt kompliceret form for score board, men det kunne være sygt, og kunne virkelig lave et fedt leaderboard. 

Anyhow, fed ide, det er nærmest et must for at folk engagerer sig for gangs, +1 til dig Zork!

Link til kommentar
Del på andre sites

Angående Leaderboard så kunne man lave en agtig konkurrence så dem der ligger på top 3 får en lille pengesum til gang kontoen efter en uge. Eller man kunne lave en deathmatch med de 10 mest penge lavende gangs hvor det er lidt ligesom en turnering og top 3 får en pengesum. Så er det også noget at kæmpe for der.

 

Man kunne også tilføje "Gang wars" hvor 2 eller flere forskellige gangs må raide hinandens baser hver 5 minut. Så hver gang man dræber en fra det modsatte gang får man 1 point. 1 point svarer til 1k til leaderboardet. Tænker at det med gang war skal aftales med en staffsne. Eller så skal man lave en command så staffsne kan se at man er i en Gang war.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Der er vidst allerede noget gang relateret noget cooking atm. Ved ikke hvor meget jeg kan/må sige. 👑🥋🐼

 

Du laver seriøst kung fu panda hvor end du kan slippe afsted med det 😂😂😂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.