Hop til indhold
Stavox

[Solved] En side til salg af baser.


Pythonas Ever [DK]

Recommended Posts

1 time siden, Nikokolajjj🍆 skrev:

Jeg synes det ser meget rodet ud (på telefon) måske du kunne gøre så at billeder og alt det der, først dukker op hvis fu trykker på dupen eller e2’en

Stavox laver jo det samme på mobil så hvorfor skulle du så se siden på mobil hvis ikke du kan lide designet? Og hvorfor skulle billederne først poppe op efter man har klikket? Når der nu er 50 dupes+E2 så bliver det jo mange gange man skal klikke bare for at se det.

IMO ser siden pisse fed ud og jeg glæder mig til at købe noget derfra når der kommer noget jeg skal bruge.

Link til kommentar
5 timer siden, Pythonas Ever [DK] skrev:

Jeg har arbejdet på at lave en side til salg af baser. (Ikke helt færdig endnu)

 

Ting jeg tilføjer sener idag

- Om basen er vip eller non vip

- En side med gratis dupe hvis folk ønsker at give dem væk

- En side med salg af e2

 

Har i flere ting? Hvad synes i? Ris ros?

 

https://www.stavoxbase.com/

Det er meget fedt, at du vil lave et sted hvor man kan sælge sine ting, men det er meget rodet og ukontrolleret. Jeg har lige læst hvordan man sætter sin ting til salg, og det ser meget sketchy ud, f.eks. står der 

Citat

Pythonas får en kopi af basen og smider den på siden med den valgte pris så kunden kan få basen med det samme.

Hvordan kan jeg som sælger vide, med sikkerhed, at du ikke bare bruger dupen / E2'en når jeg ikke er på? Og der står inde på samme side står der

Citat

 Hver gang vi sælger en af dine baser får du 75% af beløbet og vi beholder de sidste 25%

Jeg kan godt se hvorfor du tager 25% af al salg på din side, så du kan købe builderupgraden uden du selv skal betale for det, men det er al for meget og det kan også være en stor grund til at fravælge din side. Dit chat system fylder alt for meget, desuden din titel er

Citat

CHATTEN ER ONLINE [NEJ]

Hvilket jeg ikke tror er meningen, men den skal nok være "Stavoxbase" eller noget i den stil. Jeg vil stadig mene at der er bedre en bedre side, her snakker jeg om E2Whitelist som er ejet af @ZeNoxXi & @Maxx0758. Her kan du sælge din dupe/E2 helt uden nogle omkostninger, den eneste ulempe er dog, at her skal du selv stå for sikkerheden af din dupe/E2.

 

Jeg synes personligt, at dit design på siden er grimt, og du bruger "." i dine side-titler, hvilket er meget unødvendigt og grimt. Der er heller ingen måde på, at se om hvem der er whitelistet til hvilket produkt. Det er heller ikke muligt at hvilke produkter man har købt. Man kan heller ikke se hvem der er blacklistet.

Men held og lykke med din side.

Link til kommentar

Syntes faktisk din side ser fin ud, den har et fint layout.

Syntes det ville være en fed ide, at spillere kunne oprette sin egen dupe/e2 på siden, uden du blev nødt til at godkende. Jeg tænke på det kunne være sådan man satte sit Steam ID ind, billede og lign og kunne oprette sit eget opslag. Det ville lave en nemmere flow, dog kan jeg godt se de modstrider lidt hvis i kører med dupe beskyttelse, hvis spilleren ikke har det.

 

 

3 timer siden, Jimmi skrev:

Hvordan kan jeg som sælger vide, med sikkerhed, at du ikke bare bruger dupen / E2'en når jeg ikke er på? Og der står inde på samme side står der

Citat

 Kan dog godt følge Jimmi's meninging her, det kan virke en smule sketchy.

Link til kommentar
37 minutter siden, Rasmusss skrev:

Syntes faktisk din side ser fin ud, den har et fint layout.

Syntes det ville være en fed ide, at spillere kunne oprette sin egen dupe/e2 på siden, uden du blev nødt til at godkende. Jeg tænke på det kunne være sådan man satte sit Steam ID ind, billede og lign og kunne oprette sit eget opslag. Det ville lave en nemmere flow, dog kan jeg godt se de modstrider lidt hvis i kører med dupe beskyttelse, hvis spilleren ikke har det.

 

 

 Kan dog godt følge Jimmi's meninging her, det kan virke en smule sketchy.

Godt jeg ikke er den eneste som ser det. Jeg kan jo heller ikke se hvem der har lavet dupen / E2'en, eftersom det er DIG, der tilføjer produkterne, og ikke dets ejer. Hvilket for dig til at fremstå en ganske produktiv skaber. 

Link til kommentar
39 minutter siden, Kagen skrev:

@Merlin<3 Ligner det ikke noget du har lavet? (altså de dupes der)

Haha jo nu når du siger det. Jeg har lavet alle 3 duper 😂😂

Den e2 som er en gammel en som @ZeNoxXi har lavet men senere hen har jeg ændret designet til det som der er på billedet nu. Så det hele er taget fra min gratis super udgivelse 😂😂😂

Link til kommentar
4 minutter siden, Merlin<3 skrev:

Haha jo nu når du siger det. Jeg har lavet alle 3 duper 😂😂

Den e2 som er en gammel en som @ZeNoxXi har lavet men senere hen har jeg ændret designet til det som der er på billedet nu. Så det hele er taget fra min gratis super udgivelse 😂😂😂

 

Hej Merlin jeg vil gerne lige sige jeg ikke har solgt nogle af dem overhovedet, men det er nogle baser jeg selv bruger og skulle bare have noget op på siden til og vise... 

 

Fjenere self dine baser når jeg åbner siden. 

Link til kommentar
Lige nu, Pythonas Ever [DK] skrev:

 

Hej Merlin jeg vil gerne lige sige jeg ikke har solgt nogle af dem overhovedet, men det er nogle baser jeg selv bruger og skulle bare have noget op på siden til og vise... 

 

Fjenere self dine baser når jeg åbner siden. 

Og det har du ikke endnu? Det ville være en god idé at skrive det i tråden, for lige nu ligner du én som videresælger andres gratis dupes og tjener deres profit.

Link til kommentar
2 minutter siden, Jimmi skrev:

Og det har du ikke endnu? Det ville være en god idé at skrive det i tråden, for lige nu ligner du én som videresælger andres gratis dupes og tjener deres profit.

 

Som nævnt er siden ikke færdig, jeg arbejder på siden og skulle bruge lidt billeder og sådan til og arbejde med. 

 

Skriv også i første tråd siden ikke var færdig

Link til kommentar
40 minutter siden, Pythonas Ever [DK] skrev:

 

Som nævnt er siden ikke færdig, jeg arbejder på siden og skulle bruge lidt billeder og sådan til og arbejde med. 

 

Skriv også i første tråd siden ikke var færdig

Det kan du da sagtens sige, nu hvor du er blevet opdaget.

Link til kommentar
På 23/05/2019 den 3:28 AM , Pythonas Ever [DK] skrev:

Jeg har arbejdet på at lave en side til salg af baser. (Ikke helt færdig endnu)

 

Ting jeg tilføjer sener idag

- Om basen er vip eller non vip

- En side med gratis dupe hvis folk ønsker at give dem væk

- En side med salg af e2

 

Har i flere ting? Hvad synes i? Ris ros?

 

https://www.stavoxbase.com/

 

Hvorfor have et kryds til både VIP eller non-vip? Det er vel kun vigtigt at være opmærksom på den er VIP-only.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.