Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tidsbesparende for pakkeomdelere


 Del

Recommended Posts

7 minutter siden, FleXuZ skrev:

Dette er en mindre ting men ville stadig være utroligt dejligt hvis man fx skal fra den ene ende af serveren til den anden hele tiden men alligevel har pakker ind imellem de leveringer.

Dette er addet 

Men god ide til den øverste 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kagen skrev:

Dette er addet 

Men god ide til den øverste 

Det jeg mente ved den du siger der er addet er fx at hvis man har en pakke til kirken også kommer en til fx danske bank men man har en til fx gamle cardealer eller motelet så skal man ikke først til danske bank men man kan bare droppe den af ved motelet eller hvor det er også til danske bank

 

Jeg vidste godt at det var tilføjet da jeg har set dit post og det er også virkelig brugbart 🙂

Redigeret af FleXuZ
Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Ongo skrev:

så det du beder om er en menu like baggage rum hvor man kan se hvad for nogle pakker man har også sætte dem efter sin egen rækkefølge?

 

Nej. Han vil gerne have at man kan se på kortet, hvor de forskellige pakker skal afleveres. Han vil også gerne have så man bare kan aflevere pakkerne, og de ikke er i en bestemt rækkefølge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det kan blive svært men måske hvis det bliver indført så måske når man tager en pakke ud at der så kommer en liste over de steder man har pakker til osser derfra vælger fx villaerne også når man klikker "e" på lastvognen så kommer den pakke man vil have ud

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.