Hop til indhold
Stavox

[Solved] License for Medishot/FuldArmor


Sandfeld

Recommended Posts

Det er utroligt dejligt man kan købe det, bare trist at det er ulovligt, jeg ved ikke om man kunne add en license for det, så det ikke ligemeget hvad er ulovligt. Eller lave en dyrere version af det, hvor det bare er lovligt.

 

Hvis det skulle være license, har jeg ingen ide om hvad det skulle hedde, men det kunne i hvert fald være super fedt.

 

Kære hilsen Sandfeld. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Jimmi skrev:

At have et medishot & fuld armor på sig er jo ikke ulovligt, det kan sammenlignes med at have plastere og en skudsikkervest på sig?

Master Nation sagde det var ulovligt, tror det er fordi det bliver købt på en ulovlig side.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sandfeld skrev:

Master Nation sagde det var ulovligt, tror det er fordi det bliver købt på en ulovlig side.

Det er meget muligt, at det er købt på en ulovlig side, men har han som betjent noget bevis på det? Hvis ikke, er det fuldkommen lovligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Jimmi skrev:

Det er meget muligt, at det er købt på en ulovlig side, men har han som betjent noget bevis på det? Hvis ikke, er det fuldkommen lovligt.

Hvis man valgte og call over det, vil staffs nok også have forskellige meninger omkring det.

Link til kommentar
Del på andre sites

En hjemmeside kan ikke være ulovlig, der kan foregå ulovlige ting gennem en hjemmeside - men det betyder ikke, at de ting som er lovlige på magisk vis bliver ulovlige bare fordi, at de er involverede med den hjemmeside. 

Jeg kan godt se, at det nok er nødvendigt at fastsætte nogle rammer for det, når der er så stor tvivl. 

 

Medmindre der kan komme en mere logisk grund til at armor eller medi-shots skal være ulovlige - udover "de er købt på silkroad!11!!", så tænker jeg, at jeg præcisere det i reglerne snarest.

Uanset hvad vi finder ud af, så skal der nok komme er præcision om hvorvidt det er ulovligt eller ej.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Houston skrev:

En hjemmeside kan ikke være ulovlig, der kan foregå ulovlige ting gennem en hjemmeside - men det betyder ikke, at de ting som er lovlige på magisk vis bliver ulovlige bare fordi, at de er involverede med den hjemmeside. 

Jeg kan godt se, at det nok er nødvendigt at fastsætte nogle rammer for det, når der er så stor tvivl. 

 

Medmindre der kan komme en mere logisk grund til at armor eller medi-shots skal være ulovlige - udover "de er købt på silkroad!11!!", så tænker jeg, at jeg præcisere det i reglerne snarest.

Uanset hvad vi finder ud af, så skal der nok komme er præcision om hvorvidt det er ulovligt eller ej.

 

Det  lyder dejligt, det kunne også bare være fedt hvis man kunne gøre lovligt på en måde også, hvis det nu bliver ulovligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.