Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unghost og låsprops


Expel

Recommended Posts

Her har jeg lavet to forslag som jeg syntes ville være rare iforhold til builds

 

Unghost

At du kan unghost ved fx at holde c nede og højreklike på propen og vælge unghost. Eksempel Jeg er i gang med en stor bygning og bruger stackere men ups så er proppen ghostet og du bliver nød til at tage fat i proppen med physic gun og så står det lige pludseligt skævt. 

 

Låsprops

At du kan låseprops ved fx at holde c nede og højreklike på propen og vælge Lock/Unlock. Her kommer at af mine pædagogiske eksempler igen du er i gang med at bygge en base og du skal tage fat i proppen men fordi collision fucker på nogle props eller weed ting så tager du fat i en anden prop 

 

Skrevet på mobil

 

Fuck jeg er god. @Houston. @ZeNoxXi. @Dynn. Nogle andre der kan rykke dette post vil i ikke lige rykke det til forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Scaled skrev:

I forhold til ghosting, kan du bare collide og farve proppen hvid. Så behøver du ikke at tage fat i den.

Eller bare trykker R med colourtool og collide frem for at finde farven hvid :)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, ibex123 skrev:

Her har jeg lavet to forslag som jeg syntes ville være rare iforhold til builds

 

Unghost

At du kan unghost ved fx at holde c nede og højreklike på propen og vælge unghost. Eksempel Jeg er i gang med en stor bygning og bruger stackere men ups så er proppen ghostet og du bliver nød til at tage fat i proppen med physic gun og så står det lige pludseligt skævt. 

 

Låsprops

At du kan låseprops ved fx at holde c nede og højreklike på propen og vælge Lock/Unlock. Her kommer at af mine pædagogiske eksempler igen du er i gang med at bygge en base og du skal tage fat i proppen men fordi collision fucker på nogle props eller weed ting så tager du fat i en anden prop 

 

Skrevet på mobil

 

Fuck jeg er god. @Houston. @ZeNoxXi. @Dynn. Nogle andre der kan rykke dette post vil i ikke lige rykke det til forslag

Synes faktisk de nogle gode ideer, kender virkelig begge problemer. Dette burde klart addes, siden det vil hjælpe alle. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.