Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Tjulle


Joergen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen Slaskestang
Staff ingame navn: Tjulle
Dit SteamID: STEAM_0:0:88708432
Staff SteamID: STEAM_0:0:110883433
Forklar situationen: Det der sker er at vi raider en base. Mens vi raider dem bliver min gangmedlems bil taget. 
Vi kører ud og prøver at finde den,vi ser ham køre ned i kløften, hvor vi så derfra vælger at skyde den ene som sad i bilen. 
Den anden caller case og siger til Tjulle til at han er stuck. Hun vælger at løfte ham op og snakke med ham, hun prøver derefter at putte ham ned i kløften så han kan køre, 
men hun gir op og vælger at putte ham op. Hun lader ham bagefter køre og vi mister bilen. 
Bevis: Der er 2 forskellige videoer 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Der bliver callet stuck, hvor jeg kommer hen og ser hvad der sker, jeg tager fat i bilen hvor i råber at det kan jeg ikke. Jeg vælger at sætte bilen ned igen og se situationen an. Her efter kan jeg se at i skyder på bilen og Gerda prøver at forklare noget, men jeg kan ikke høre hvad han siger, fordi i også råber i munden på hinanden, jeg vælger så at hive bilen op for at høre Gerdas forklaring. Der går ikke længe så kommer i løbene og blander jer i casen, så jeg igen ikke kan høre hvad Gerda siger. 
Jeg sætter bilen ned i vandet igen, men den bliver ved med at sidde stuck, efter et par forsøg med at få den fri, så vælger jeg at løfte den op på vejen. 
Jeg mener dog at du kun er utilfreds med mit valg fordi det er din/dit gangs bil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Tjulle skrev:

Jeg sætter bilen ned i vandet igen, men den bliver ved med at sidde stuck, efter et par forsøg med at få den fri, så vælger jeg at løfte den op på vejen. 

Det ligner rimeligt meget at i 2. video ved omkring 0:05 at han faktisk kunne køre. Du gav op efter kun 2 forsøg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har retten til at løfte den op, i og med det er mig der er mod, så bestemmer jeg også selv hvor jeg sætter den. I også står klar med våben så tænker jeg det er helt fair, at jeg sætter den op på vejen. Derud over bliver i også ved med at ville diskutere emnet og caller på det efterfølgene også. 
 - Hvis du også høre hvad Gerda siger i videoen, så siger han også at det ikke har hjulpet, men det er svært at høre når i sidder og snakker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Tjulle skrev:

Jeg har retten til at løfte den op, i og med det er mig der er mod, så bestemmer jeg også selv hvor jeg sætter den. I også står klar med våben så tænker jeg det er helt fair, at jeg sætter den op på vejen. Derud over bliver i også ved med at ville diskutere emnet og caller på det efterfølgene også. 
 - Hvis du også høre hvad Gerda siger i videoen, så siger han også at det ikke har hjulpet, men det er svært at høre når i sidder og snakker. 

Jeg kunne forstå den skulle rykkes, så han havde muligheden for at køre. Men at du vælger at putte den helt derop er jo ikke fair for os. Du skulle have putte den dernede i siden, så den ikke falder i vandet.

 

48 minutter siden, Tjulle skrev:

 I også står klar med våben så tænker jeg det er helt fair, at jeg sætter den op på vejen.

Så skulle han måske lade være med at stjæle bilen. Jeg forstår ikke hvordan du mener det er fair at putte en Nissan GTR op på en vej, selvom vi har våben. Bilen har 2000hp, og kan derfor sagtens flygte hvilke han derimod ikke kunne ned i grøften. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så prøv at vend situationen om, hvis det var dig der sad i bilen, så ville du selv blive glad for den blev løftet op. 
Jeg har drøftet casen med andre fra staff teamet, hvor de har fortalt at de enten havde ladet bilen være i vandet, eller løftet den op som jeg gjorde. Jeg ser stadig ikke at det jeg har gjort er forkert og igen, så mener jeg at den eneste grund til i et utilfreds med min beslutning, er fordi det var jeres bil.  

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, Tjulle skrev:

Så prøv at vend situationen om, hvis det var dig der sad i bilen, så ville du selv blive glad for den blev løftet op. 
Jeg har drøftet casen med andre fra staff teamet, hvor de har fortalt at de enten havde ladet bilen være i vandet, eller løftet den op som jeg gjorde. Jeg ser stadig ikke at det jeg har gjort er forkert og igen, så mener jeg at den eneste grund til i et utilfreds med min beslutning, er fordi det var jeres bil.  

Selvfølgelig vil jeg være glad for særbehandling, når du normalt bare vil blive skubbet op ad vandet, så du lige kan køre op. Hvis det var henne mod den høje kløft vil jeg kunne forstå det, fordi der er det nærmest umuligt at komme op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var blandt andet en af de staffs som der blev kaldt på. Jeg tog casen hvor Jørgen var igang med at uploade en video. Efterfølgende afsluttede jeg casen efter deres valg. Ham der havde casen som var Kranberg ville skrive til mig når videoen var færdig. Senere hen sagde jeg til Dalle og Kranberg at jeg skulle gå fordi jeg skulle være sammen med en ven, så derfor var det Dalle der tog casen med videoen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se, at det har skabt en uretfærdig fordel for Gerda, at han får lov til at blive hjulpet op.

Men Tjulle har som sagt ikke været med i situationen, og kan have svært ved at se hele scenariet der skal tages udgangspunkt i. Normalt bedømmer og vurderer vi staffs ud fra om det der skete var med forsæt, eller om det var et hændeligt uheld. Hverken jeg, eller Tjulle, kan bedømme om det er et uheld, at han er havnet i grøften, eller om det var med vilje i et forsøg på at komme væk.

 

At Tjulle fjerner bilen med Gerda i under casen kan jeg ikke se noget galt i, da i som sagt snakker lidt på tværs af hinanden.

 

Min endelige vurdering af sagen bliver, at bilen ikke skulle have været løftet op. Den vurdering træffes på trods af mangel på indicier der kunne tyde på, om det var forsætligt, at han havde i grøften eller om det var et uheld.

 

Til det vil jeg blot sige, at det er en beklagelig fejl, men dette kan skyldes den manglende erfaring Tjulle endnu ikke har haft med sådanne cases. Selvom det er træls for jer i øjeblikket, så må i bære over med, at nye staffs oftest ikke er kendte med de 15.000.000 scenarier vi kan komme ud for. Behandlingen af casen var derfor okay, men beslutningen var mindre fejlagtig. Jeg håber ikke i har lidt af at miste bilen.

 

God dag 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.