Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mayan Staff-Klage


:) :) :D

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lukas Carlson
Staff ingame navn: Mayan
Dit SteamID: STEAM_0:1:100007663 
Staff SteamID: STEAM_0:0:35843484
Forklar situationen: Mayan skal til at få/købe danske bank også prøver jeg og få den ved at stå foran døren og så sætter de bygger skilt også går jeg ud og står og blocker døren så den ikke lukker i også går der lidt tid og så kommer Mayan ud og tag fat i mig med hans physgun og tager mig væk og går ind igen med noclip. 
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt, jeg starter med at smide et bygger-skilt op. Derefter kommer der flere og flere

personer hen til Danske-Bank og bliver ved med at gå enten ind i døren og blokere den,

eller gå ind i Danske-Bank. Til sidst siger jeg op til flere gange at du skal gå væk, men du gøre det stik modsatte.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis Mayan har bedt dig om at gå væk fra døren, når de har bygger skilt, nytter det ikke noget, at du bliver ved med at stå foran døren.

Til en anden gang, kunne det være rart, hvis du var aktiv på forum, og forsøgte at føre en dialog her på staff-klagen, da det bevis du har fremvist ikke er nok til at kunne drage en konklusion, da jeg ikke kan se, hvad der er sket før det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.