Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil Cheat


Toxic Pixels
Message added by Zenoxxi,

Ikke relevant længere

Recommended Posts

Hej 

inde på stavox brugere staff at gøre det lige når man raider så ham der defender base ikke har en fordel

det syntes jeg e r super fedt MEN som raid kan man bare

gå ind i sin bil

gå i thirdperson

zoome ud så man kan se ind i base og f.eks. hvor han står, hvad der er inde i basen, hvor mange der er inde i basen o.v.s

 

Defult

20190521160152_1.thumb.jpg.883c9bec454e7c27d99f074e76cc4d34.jpg

 

Zoomet ud

20190521155449_1.thumb.jpg.e9cde01f5845a6eb4cc88e88d4b33b63.jpg

 

nu lad os sige f.eks. jeg vil raide denne gunshop og jeg sidder i min bil

 

basen udenfra ikke zoomet

20190521155605_1.thumb.jpg.a2637c4aae6da677c80a537984ccf844.jpg

 

og så lige flytte musen lidt

så kan jeg se der er 2 der inde, alt det sker uden nogle kan se eller opdage det, det er virkelig svært for staff og se det da de kun kan se en bil udenfor en base

20190521155611_1.thumb.jpg.722ed9fd838d1bddf6f997b67aa16278.jpg

 

 

 

jeg forsløre at man enten sætter et fast eller smalt rum til at zoome ud ELLER man måske kan gøre sådan man ikke kan se igennem props (ved ikke om man kan det)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Toxic Pixels skrev:

zoome ud så man kan se ind i base og f.eks. hvor han står, hvad der er inde i basen, hvor mange der er inde i basen o.v.s

Ved ikke hvad straffen for at gøre det er.

Men der er en straf for at gøre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Kaistar skrev:

Kan ikke ændres. En del af spillet. Say the truth. Hvornår i al verden ser man cases med det?

Ikke ofte, måske 1-2 gange om ugen 😀  Men det er mere i forbindelse med “Fail warrent”

Link til kommentar
Del på andre sites

Har selv oplevet op til flere gange i cases, men også imod mig selv (hvor jeg så svang med pølsen)

- Ser ikke nogen grund til, at lade det blive på serveren.

 

Dog kan jeg også godt se, at det aldrig ville kunne blive lavet perfekt. Hvis nu vi siger, at de begrænser bil-cam til, ikke at kunne se igennem props. Så ville det være fikset, men de vil sagtens kunne kigge hen over en base for at se weed og eventuelt lave en warrant med den grund. “Men Bims, hvorfor begrænser de så ikke bare bil-cam til at kunne zoom mindre”. Ikke alle på serveren bruger 8 / 16 blokke høje baser. Så hvis nu en spiller for eksempel bruger 4 blokke høje vægge og intet tag - så ville det være umuligt at gøre sådan, at andre spillere ikke ville kunne spotte hen over.

 

TLDR:

Fiks bil-cam til, ikke at kunne gå igennem props

At fixe bil-cam til, ikke at kunne se over baser med vil være (næsten umuligt) at gøre til perfektion

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Monada skrev:

Efter mine 300+ cases, har jeg aldrig oplevet det

Lav noget mere.

 

59 minutter siden, Aske02 skrev:

Det er allerede lavet ved smart doors det skal bare laves til resten af alle props på serveren

Man kunne også bare lade være?

Du må jo heller ikke bare gå ud at skyde folk, og det virker fint at lade være med.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

det er bare at gøre alle biler firstperson så er det problem løst!? XD

 

Ej men hvad skulle det hjælpe at blive ved med at hoppe ind i sin bil for at se hvor ejeren af basen er henne? Ejeren kan jo bare løbe ud og skyde på bilen imens at idioten prøver at se hvor du er henne!?

 

Problem solved! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.