Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Caver

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:26159643

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg kan ærlig ikke huske hvorfor jeg er blevet bannet til at starte med.  Når jeg joiner jeres server siger den:

You're banned from this server.
Reason: Alt af permabanned account: STEAM_0:1:79221525
 

Jeg har sikkert gjort noget dumt og idiotisk på den anden account der, hvilke efterhånden er mange år siden nu. Jeg syntes at alle mennesker fortjener en anden chance, på at vise at de har forandret sig personlighedsmæssigt. Jeg vil i ihvertfald undeskylde til Dynn overfor min opførsel dengang, og jeg håber på at i kan give mig en ny og sidste chance, på at bevise at jeg har ændret mig til den jeg er idag.

Jeg er et kreativt menneske som elsker at bygge og lege med expression, hvilket nok skal gavne jeres roleplay server.

 

Mvh Caver.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:26159643

Grund: Alt af permabanned account: STEAM_0:1:79221525

Navn: Caver

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 04-07-17 15:24


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er desværre ikke muligt for mig at kunne snakke over TeamSpeak, da jeg ikke har mulighed for at identificere migselv. Den siger at jeg mindst skal spille 5 minutter på serveren.

Jeg har dog Skype / Discord

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.