Hop til indhold
Stavox

[Solved] M5 designet!


Ongo

Recommended Posts

1.

Nu har jeg selv en og mine venner har en, men det er egentligt ikke særligt sjovt at køre firstperson i den da instrumentbrættet ligner lort og de detaljer der skulle være indvendigt ligner sjusk.

Det ligner sjusk fordi at det fra min side ligner noget man har taget fra google og sat ind. Så jeg tænkte om man kunne gøre lidt mere ud af instrumentbrættet og lidt mere ud af detaljerne så det ikke

ligner noget som man ikke gider at have.

 

2.

Nu er jeg ikke den store fan af carbon men tænkte egentligt på om der kunne  blive lavet en body group som fjerner det carbon som er på taget af bilen.

Grunden til at jeg gerne ville have denne body group her er egentlig at nogle farver passer bare slet ikke med carbon, hvilket er irriterende. 

 

3.

Nu ved jeg ikke om det er noget som er meningen, men når man drejer skarpt så drifter den så du nogle gange skrider ud og rammer ting i høj fart.

Hvilket gør rimeligt ondt. Så mit forslag er om det kunne blive rettet så man ikke drifter når man drejer skarpt.

 

Håber at disse ting bliver tilføjet, og håber at dem der også har en M5 læser dette!

 

MVH. Ongo

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Guzern skrev:

Det der med drift, er hella fucking usefull. Ligeså snart man har lært at bruge det så gør det M5eren så meget nemmere at køre rundt i 😄

 

yea but resten burde altså blive kigget på

 

den er så grim så grim indvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Zork skrev:

Hvorfor købe den hvis ikke man kan lide den? 

 

idk men kunne godt tænke mig at instrumentbrættet så lidt bedre ud i stedet for det grimme hvor man ikke kan se andet end sort

og at Carbon taget blev til en body group som alt det andet carbon

2 timer siden, Bims skrev:

Hvad med, at du sender billeder af nogle af de steder du mener, at det ser sjusket ud 🙏

 

har ikke et pt men tror godt at dem som er developer godt ved hvad jeg snakker om

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Sandfeld skrev:

Jeg købte BMW M5, mest begrund af det er en super, dejlig, hygge bil og lege rundt med. Jeg elsker hvordan den drifter, så det skal i hvert fald ikke ændres! 

 

9 timer siden, Reyn skrev:

Det har jeg bedet om for laaang tid siden, men det er ikke en af  Metro's egne biler

 

Ja det med drift kan jeg godt se

 

Men de 2 andre kan da godt blive ændret på?

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Ongo skrev:

 

 

Ja det med drift kan jeg godt se

 

Men de 2 andre kan da godt blive ændret på?

Vores kære @Metro har udtalt således:

 

Citat

Biler der ikke er lavet af mig er jeg ligeglad med, og de får ikke noget fra mig heller.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har den sådan set liggende som et projekt. Den skal bare portes, og så vil den stadig kunne beholde samme script. Hvis du spørger mig burde den nok lige miste 200hk. Det er sgu lidt fjollet at den kan køre fra en Bugatti

q1U6mx0.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1.

Jeg er altid 3. person, så jeg kunne ikke være mere ligeglad med det.

 

2.

Jeg synes det en god ide det med at lave carbon tingen om til en body group, så man selv kunne bestemme om den skulle være der eller ej.

 

3. 

Lad være med at fjerne det sjove fra BMW M5. Det er utroligt lækker at smadre med siden ind i en anden bil, så du ikke selv mister mange HP.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Metro skrev:

3.

Abuse og CDM er sjovt, jeg er en idiot der elsker at gøre spillet surt for andre. Jeg ønsker at mit spil skal være sjovere, på bekostning af andre.

 

Det må være den forkerte person du snakker om. ::)))

 

Der var måske en lille, bitte periode, hvor jeg ikke tog det så seriøst grundet gambling. Men nu raider jeg bare og tjener penge. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Metro skrev:

Hvis du spørger mig burde den nok lige miste 200hk. Det er sgu lidt fjollet at den kan køre fra en Bugatti

 

 

Nu er min mening at: det er egentlig ikke så meget hvad du bruger til at køre væk fra folk, det handler om hvordan du køre. En noob der ikke kan køre ville man jo udenset hvad stikke af fra. (Medmindre man selv er noob) det er min mening. Føler dog ikke at den har for mange HK. Tværtimod synes jeg at den har et perfekt antal HK. 

 

Er planen så at fikse det indvendige og derefter at lave en body group til taget?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Ongo skrev:

Er planen så at fikse det indvendige og derefter at lave en body group til taget?

Nu har jeg kigget på det indvendige og kan ikke se hvad du mener med at det er grimt alt bliver grimt når du og zoomer fuldt ud ind på det mange af de andre biler har også nogle dashboards hvor du kan tælle et par firkanter her og der men kan ikke se det store problem i dets udseende

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske02 skrev:

Nu har jeg kigget på det indvendige og kan ikke se hvad du mener med at det er grimt alt bliver grimt når du og zoomer fuldt ud ind på det mange af de andre biler har også nogle dashboards hvor du kan tælle et par firkanter her og der men kan ikke se det store problem i dets udseende

 

Det jeg snakker om er instrumentbrættet?

 

Og hvis du sidder på førre sædet og kigger op, så det håndtag der burde være der ligner et billede fra google?

 

 

EDIT: ved dog ikke om tingene er blevet ændret endu. Har ikke kigget. Men ihvertfald så var det hvad jeg ville mene er grimt

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Ongo skrev:

EDIT: ved dog ikke om tingene er blevet ændret endu. Har ikke kigget. Men ihvertfald så var det hvad jeg ville mene er grimt

De ting her er ikke noget der bliver tilføjet fra dag til dag

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Ongo skrev:

 

Det jeg snakker om er instrumentbrættet?

 

Og hvis du sidder på førre sædet og kigger op, så det håndtag der burde være der ligner et billede fra google?

 

 

EDIT: ved dog ikke om tingene er blevet ændret endu. Har ikke kigget. Men ihvertfald så var det hvad jeg ville mene er grimt

Send nu bare et billede, så vi alle kan SE hvad du snakker om....

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/05/2019 den 9:42 PM , Bims skrev:

Send nu bare et billede, så vi alle kan SE hvad du snakker om....

 

Den er så sindssyg grim indeni at man skulle tro det var løgn.

lXStkNn.png

 

På 20/05/2019 den 9:18 PM , Ongo skrev:

Nu er min mening at: det er egentlig ikke så meget hvad du bruger til at køre væk fra folk, det handler om hvordan du køre. En noob der ikke kan køre ville man jo udenset hvad stikke af fra. (Medmindre man selv er noob) det er min mening. Føler dog ikke at den har for mange HK. Tværtimod synes jeg at den har et perfekt antal HK. 

 

Er planen så at fikse det indvendige og derefter at lave en body group til taget?

 

Den skulle samme vej som den mikro Ford Mustang vi også har på serveren; i skraldespanden. 

 

Der er absolut ingen planer for dette køretøj. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Metro skrev:

 

Den er så sindssyg grim indeni at man skulle tro det var løgn.

lXStkNn.png

 

 

Den skulle samme vej som den mikro Ford Mustang vi også har på serveren; i skraldespanden. 

 

Der er absolut ingen planer for dette køretøj. 

 

nu er du jo en der har lavet så meget så meget content og fede biler! er der ikke mulighed for at fikse den?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske02 skrev:

Det er dynn der skal bestemme alt i forhold til det ikke metro

ok men det kunne bare være smart at dem der har den nu fik den nye hvis den gamle bliver fjernet

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Metro skrev:

 

Den er så sindssyg grim indeni at man skulle tro det var løgn.

lXStkNn.png

 

 

Den skulle samme vej som den mikro Ford Mustang vi også har på serveren; i skraldespanden. 

 

Der er absolut ingen planer for dette køretøj. 

Enig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.