Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


mumml

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:26794460

Hvorfor skal du unbannes: grunden til jeg synes jeg skal unbannes er fordi jeg trode det var fordi jeg en politi betjent kommer til mig og giver mig en bøde for at drifte og det synes eg ikke jeg havde gjort så arrester han mig fordi jeg nægter at betale bøden så caller jeg self staff på det så var det at han havde en video hvor jeg så havde driftet så sagde jeg til politi betjenten kan du ikke se hvordan du kørete på den omvendte side af vejen hvorfor får du ikke en bøde så siger mikkeel at jeg spilder tid og nægter hvilket jeg ikke har gjort og så vælger han at banne mig i en uge hvilket jeg synes er lidt for meget at tag en pause fra min ynglings server/rp og jeg vil self love at den fejl kommer aldrig til at gentage sig 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:26794460

Grund: Lyver i case - Nægter sig skyldig selvom video beviser det modsatte - spilder staffs tid.

Navn: MummL

AdminID: STEAM_0:0:18988536 - Mikkeel [moderator]

Unban: 25-05-19 12:54

Banned: 18-05-19 12:54


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, mumml skrev:

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:26794460

Hvorfor skal du unbannes: grunden til jeg synes jeg skal unbannes er fordi jeg trode det var fordi jeg en politi betjent kommer til mig og giver mig en bøde for at drifte og det synes eg ikke jeg havde gjort så arrester han mig fordi jeg nægter at betale bøden så caller jeg self staff på det så var det at han havde en video hvor jeg så havde driftet så sagde jeg til politi betjenten kan du ikke se hvordan du kørete på den omvendte side af vejen hvorfor får du ikke en bøde så siger mikkeel at jeg spilder tid og nægter hvilket jeg ikke har gjort og så vælger han at banne mig i en uge hvilket jeg synes er lidt for meget at tag en pause fra min ynglings server/rp og jeg vil self love at den fejl kommer aldrig til at gentage sig 

______________________________

Det var mig der gav dig bøden. Jeg fik fortalt at du både løj i staff casen også efter beviset benægtede du det stadig. Du samarbejdede ikke og din attitude var utrolig negativ. Du var endda borgmester og burde derfor ikke afvise en bøde eller køre elendigt

 

Her er scenen hvor du var i case.

//

Din unban request er måske lavet lidt for tidligt, du har da ikke lært noget af at være banned i 1 time

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, mumml skrev:

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:26794460

Hvorfor skal du unbannes: grunden til jeg synes jeg skal unbannes er fordi jeg trode det var fordi jeg en politi betjent kommer til mig og giver mig en bøde for at drifte og det synes eg ikke jeg havde gjort så arrester han mig fordi jeg nægter at betale bøden så caller jeg self staff på det så var det at han havde en video hvor jeg så havde driftet så sagde jeg til politi betjenten kan du ikke se hvordan du kørete på den omvendte side af vejen hvorfor får du ikke en bøde så siger mikkeel at jeg spilder tid og nægter hvilket jeg ikke har gjort og så vælger han at banne mig i en uge hvilket jeg synes er lidt for meget at tag en pause fra min ynglings server/rp og jeg vil self love at den fejl kommer aldrig til at gentage sig 

______________________________

Hej mumml. Jeg forstår din frustration. Du kalder staff efter at blive arresteret for dårlig kørsel. Da jeg kommer til dig mener du, du aldrig har kørt som, politimanden illustrer. (Jørgen Slaskestang) Da han sender en video der modbeviser det du siger, spørger jeg dig yderligere om du erkender det, som er blevet gjort. Det vælger du også at svare nej til. (Filmen viser ikke hele situationen). Derfor mener jeg du spilder min tid plus at du lyver da du ikke mener du har kørt, som du har. 

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Var ikke med til resten dsv

Hej Jørgen Slaskestang! 

Jaer, det rigtigt. Det var kun hvis andre skulle tro de skulle bedømme straffen ud fra videoen. 😉 

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Mikkeel skrev:

Hej mumml. Jeg forstår din frustration. Du kalder staff efter at blive arresteret for dårlig kørsel. Da jeg kommer til dig mener du, du aldrig har kørt som, politimanden illustrer. (Jørgen Slaskestang) Da han sender en video der modbeviser det du siger, spørger jeg dig yderligere om du erkender det, som er blevet gjort. Det vælger du også at svare nej til. (Filmen viser ikke hele situationen). Derfor mener jeg du spilder min tid plus at du lyver da du ikke mener du har kørt, som du har. 

 

//Mikkeel

 mikkeel hvis jeg sagde nej så var det ikke med vilje  jeg tror jeg sagde nej fordi jeg blev så sur at jeg hele tiden blir arrestet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, mumml skrev:

 mikkeel hvis jeg sagde nej så var det ikke med vilje  jeg tror jeg sagde nej fordi jeg blev så sur at jeg hele tiden blir arrestet

 

Hej mumml. Når du siger nej til de spørgsmål der åbentlyst er rigtige kan jeg ikke tage højde for at du er sur fordi du bliver arrestet hele tiden desværre. Det er noget du må tage med i din RP og måske kigge indad og se om du kan gøre noget bedre/anderledes, for at mindske dine arrests mm. 

 

//Mikkeel

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Mikkeel skrev:

Hej mumml. Når du siger nej til de spørgsmål der åbentlyst er rigtige kan jeg ikke tage højde for at du er sur fordi du bliver arrestet hele tiden desværre. Det er noget du må tage med i din RP og måske kigge indad og se om du kan gøre noget bedre/anderledes, for at mindske dine arrests mm. 

 

//Mikkeel

 

 

 det vil ikke gentages og du må meget undskylde vil bare ind på servern og spil en godr rp med venner 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.