Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til en ekstra channel.


RedPanda

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg står & har en idé omkring om man burde åbne en ekstra Channel/kanal ligesom spillet maplestory har fler’ channels/kanaler.

Det fungere således at der skulle være en menu hvor der feks. Står “Channel 1” “Channel 2” “Channel 3”.

Hvis jeg så skiftede til Channel 2 så ville jeg komme på en anden kanal men samme verden det vil sige at jeg ikke ville kunne se andre spillere eller props.

Jeg er dog klar over at det her vil trække en del på serveren da der skal skabes en “ny verden”.

Jeg tænker dog det ville være fedt for folk som godt kan lide & rode med E2 & at muligheden er der hvor de samme normale & custom extensions er på.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget som er ændret da jeg ikke har været på i 2-3års tid men blot en idé som kommer fra hovedet.

 

PFA:

 

zsOrNL8.jpg

 

Hilsen RedPanda.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg ikke sikker på jeg forstår dig rigtigt, men er det sådan at man skal kunne skifte til en ny "Verden", så har jeg nogle punkter for hvorfor dette ikke ville kunne ske.

 

For de første: De forskellige ting som serveren kører på skal kunne køre mere, for at trække dette, med mindre du tænker på man joine en anden server.

 

For de andet: Det ville aldrig komme ind på serveren, da dynn skal købe flere udnødvendige serveren, for man kan skifte sådan.

 

For det tredje: Stavox henter overhoved ikke nok spillere til at lave de forskellige ting, så hvis der skal åbnes flere Verdener(servere) ville der ingen spillere være, så man ville ikke kunne raide, eller ville der bare ingen spillere være på den andre, og bare blive på den ene.'

 

Bemærk at jeg har forstået dit opslag sådan, skriv hvis det noget andet du mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.