Hop til indhold
Stavox
Dynn

Ny map, raidforbedringer, hjulklemmer, mining og mere

Recommended Posts

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt fan af scoreboardet, da det virker meget forvirrende at finde rundt i - Jeg kunne bedre lide det andet.

Ellers så er det nogle fede opdateringer.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Sunix skrev:

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt fan af scoreboardet, da det virker meget forvirrende at finde rundt i - Jeg kunne bedre lide det andet.

Ellers så er det nogle fede opdateringer.

Jeg synes det nye scoreboard at mega fedt, men det er meget upraktisk som staff når du skal lede efter fx. Hvem der er våbenhandler, da det hele bare er gråt 🙂

• +Rep 1
  • Brugbart 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har samme mening som Mic.

- Syntes dog mappet er sygt lækkert, og raid systemet er blevet langt federe! Kan man evt få afvide hvor lang tid Smartdoors fader, efter kepad crackeren er "Eksploderet"?

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
43 minutter siden, Rasmusss skrev:

Har samme mening som Mic.

- Syntes dog mappet er sygt lækkert, og raid systemet er blevet langt federe! Kan man evt få afvide hvor lang tid Smartdoors fader, efter kepad crackeren er "Eksploderet"?

13 timer siden, Dynn skrev:

Efter påsættelse, som tager et par sekunder, cracker den af sig selv i ca. 30 sekunder hvorefter døren vil være åben i op til 90 sekunder. Åbningstiden er som standard 90 sekunder, men vil lukke før, hvis du vælger at afslutte din aktive handling.

De har langt fra ubegrænset liv, og når de rammer 0 bliver de aktiveret i 60 sekunder.

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- Vi har fixed fejlen hvor NLR blev ved med at vise, at en handling var i gang, selvom den var afsluttet.

Meningen at den bliver ved med at vise hvis man er i case, men raided er afsluttet? Skete nemlig igår hvor det først forsvandt da jeg fik mine ting tilbage efter "rdm" selvom det var sluttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
46 minutter siden, Kaistar skrev:

Meningen at den bliver ved med at vise hvis man er i case, men raided er afsluttet? Skete nemlig igår hvor det først forsvandt da jeg fik mine ting tilbage efter "rdm" selvom det var sluttet.

Hvordan døde du i raidet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 minutter siden, Hondo skrev:

han skriver han bliv RDM og så spøger du hvordan døde du XD

Jeg er godt bekendt med at han døde, nemlig fordi han skrev at han blev RDMet. Når jeg spørger hvordan, var det lidt mere i detaljer. F.eks. om han tidligere havde været knocked, og døde instant, om han bleedede out eller om han blev finished, eller blev knocked af dem der raidede, og så f.eks. blev ramt af en bil efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Dynn skrev:

Jeg er godt bekendt med at han døde, nemlig fordi han skrev at han blev RDMet. Når jeg spørger hvordan, var det lidt mere i detaljer. F.eks. om han tidligere havde været knocked, og døde instant, om han bleedede out eller om han blev finished

ok tænkte ikke lige over du mente detaljer 😄  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Hondo skrev:

ok tænkte ikke lige over du mente detaljer 😄  

Mindes nu heller ikke det var dig jeg spurgte 😉 - og når du selv mener det er så åbenlyst, som du fik det til at lyde, at han var blev skudt, var det jo nok ikke det jeg ville have uddybet 🙂 

• Zing! 1
  • Sjovt 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Synes det kunne være fedt, hvis man kunne justere for hvilket scoreboard man ville bruge.

Det kommer ikke til at ske. Ligesom det heller ikke kommer til at være muligt at bruge det gamle HUD når vi en dag laver noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, Dynn skrev:

Skyd den

Øhh, virkede ikke sidst jeg prøvede, derefter forsøgte jeg også at rejoine, men de var stadig tilføjet.. 

Dagen efter joinede jeg så serveren igen, og han kunne stadig åbne den, så jeg synes det kunne være fedt hvis i lavede en mulighed for et fjerne folk via en menu ligesom du også tilføjer folk 🙂

• Brugbart 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites