Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Vi misforstod vist hindanden :D


Villadsenn

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:155654203

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kom til at arrest en af mine venner/gangmedlemmer så jeg skynder mig ned i pd for at unarrest ham, men da jeg unarrester ham finder jeg ud af det var en af mine andre gangmedlemmer jeg lige var kommet til at unarrest. så fandt jeg ud af at jeg var kommet til at unarrest den forkerte, og da jeg så unarrestede den rigtige ville jeg jo kalde på en staff for at sige hvad jeg kom til at gøre, men lige inden jeg nåede var der en der kaldede staff på mig. Han troede nemlig jeg gik rundt og unarrestede gangmedlemmer, men staffen troede ikke på mig og derfor fik jeg ban i 2 dage. så jeg vil bare godt ind og spille med mine venner, og jeg skal nok love jeg ikke kommer til at begå den fejl igen 😄

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:155654203

Grund: Mild løgn icase, un arrester hans gang medlemmer

Navn: LR Villadsen

AdminID: STEAM_0:1:73536783 - Mic [junioradmin]

Unban: 14-05-19 21:22

Banned: 12-05-19 21:22


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke helt huske situationen, men jeg kan huske en ting.

Du skiftede din historie i casen, det var mest derfor jeg blev irriteret på dig og fik mig til at tænke du lyver..

Desuden er jeg også ret sikker på du lige var skiftet til betjent dog er jeg ikke helt sikker på det, da jeg ikke kan huske situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad var det jeg skiftede i historien?

Der var jo også bevis på jeg havde kommet til at arrest ham da du kiggede i logs så det der med politi er jo lidt irrelevant ikke?

Jeg håber du kan tilgive mig for min dumme fejl 😄

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.