Hop til indhold
Stavox

[Solved] Giv en mekaniker bedre mulighed


Kagen

Recommended Posts

Efter det nye map er kommet og Burger king er blevet fjernet og erstattet med en Mekaniker Garage som er super fedt!

Dog noget som jeg har oplevet er at man har fået bilen op på sin lastbil man køre og køre så kommer du endelig til garagen, men bilen er låst og kan derfor ikke komme ind ihvertfald hvis det er en stor bil.

 

Simpelt forslag. Add et eller andet som gør det muligt at åbne bilen

Med logs selvfølgelig til staffs

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Du skulle allerede have mulighed for at gå ind i bilen, når krogen sidder på bilen.

Korrekt. Bilen er låst op når krogen er på, og bliver automatisk lås ved fjernelse af krogen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Kagen skrev:

Hvordan skal man så rykke rundt på den?

 

Altså idéen er jo, at du skal bruge din tow truck. Hvis det handler om at rette den til, så den passer til ladet, kan du når du sætter krogen på, blive ved med at holde i den, og så rykke rundt på bilen. Alternativet er, at du som mekaniker sætter dig ind i bilen og kører den til imens krogen sidder på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan også gå ind i bilen, trykke ALT + N, så den siger "Vehicle locked", så når du går ud og tager krogen af, kan du trykke E på bilen, og den låser op, så du kan komme ind i den. Og køre den på plads 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan man ikke bare lave en funktion ala: "Hvis bil er sat af lad == true & bil inde på mekaniker-område == true & person der forsøger at komme ind == mekaniker" så lås bil op for denne person, og lås når vedkommende stiger ud?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Metro skrev:

Kan man ikke bare lave en funktion ala: "Hvis bil er sat af lad == true & bil inde på mekaniker-område == true & person der forsøger at komme ind == mekaniker" så lås bil op for denne person, og lås når vedkommende stiger ud?

&&

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Mush skrev:

&&

 

Jeg overvejede at skrive det, men var sikker på at nogle mennesker ville spørge "hvorfor skriver du &&". Bemærk dog at jeg har skrevet == i stedet for =.

 

Metro er ikke helt dum

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Metro skrev:

 

Jeg overvejede at skrive det, men var sikker på at nogle mennesker ville spørge "hvorfor skriver du &&". Bemærk dog at jeg har skrevet == i stedet for =.

 

Metro er ikke helt dum

Men du tænkte ikke på at folk ville spørge om "=="? 😬

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.