Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Mr Hunt : STEAM_0:0:70543977


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Dit ingame navn: MRBIG

Staff ingame navn: Mr Hunt

Dit SteamID: STEAM_0:1:116606557

Staff SteamID: STEAM_0:0:70543977Start ny tråd

Forklar situationen: Jeg jagter Mr Hunt, han kører så over græsset på evocity, jeg følger med, så er der en gut der løber ud foran mig, jeg syntes 100% at det ikke er min skyld, da at han løber ud foran mig. Jeg ved det er en lille ting men jeg syntes det skal rettes op på, Selveste Mr Hunt, gad ikke høre på hvad jeg sagde om at han løb ud foran mig, og jeg syntes også man klart kan se at han gør det.

Bevis(er):

20190512110853_1.jpg

20190512110855_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mr.Big.

 

Grunden til at jeg vælger at give dig 15 minutters carban er af følgende grunde:

 

Da jeg kommer undviger jeg personen eftersom han løber ud foran mig. Men da

du kommer har han altså stået der i noget tid og du havde rig mulighed for at undvige ham, eller ihvertfald bremse.

 

- Mr Hunt

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

 

Jeg har på ingen måde mulighed for at undvige en person der løber ud foran mig, og især ikke i dette scenarie,

jeg havde på ingen måde tid til at unvige, da han løb ud foran mig, efter du var kørt forbi, det var jo ikke fordi

jeg var ikke lige bag dig, da bmw'en ikke rigtigt kan køre så hurtigt som din BMW m4/5, og da han løber

er du allerede laaangt væk, men du sagde i casen at du ikke selv så ham løbe ud foran mig?

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Nej, dog hvis man er efter en burde man godt måtte, @Willy

Det er fulstændig lige meget om politiet er efter en eller hvem der nu skulle være efter dig.

Græsplænen er ikke et sted en bil "normalt" høre til, derfor er det dig der skal være ekstra påpasselig.

@Mr Hunt🍍 har gjordt det rigtige her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.