Hop til indhold
Stavox

Macbook


D A L L E

Recommended Posts

På 11/5/2019 den 7:24 PM , Dalle🥔 skrev:

Mindes bare jeg har set en sort, men det kan være den er grå

 

Det ikke sort det en farve der hedder spare Grey, det er en udmærkede Macbook, det Pro serien, har selv haft den, men da jeg ikke skulle bruge den mere solgt jeg den, men de fra 9000 - 12000 hvis jeg ikke er helt galt på det..

 

Søg på det her så finder du den jeg havde

macbook pro 13 space grey

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Anders Buch skrev:

Jeg har en gammel MacBook fra 2011, den er intet værd, så hvis du skal have en god kvalitet så køb en af de nye modeller der er lavet, fks den der MacBook Air 🤙

Bliver lidt i tvivl. Nogle siger Macbook Air nogle Pro😑

Link til kommentar
Del på andre sites

 

3 timer siden, Dalle🥔 skrev:

Bliver lidt i tvivl. Nogle siger Macbook Air nogle Pro😑

 

Det går meget an på de behov du har. Hvis du har en gamer stationær derhjemme, skal du så virkelig have en MacBook Pro eller en anden "pro" computer.

 

Det er vigtigt at lave en forventningsafstemning først. Man kan starte med hvad dit budget er, og formålet med computeren er.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Metro skrev:

 

 

Det går meget an på de behov du har. Hvis du har en gamer stationær derhjemme, skal du så virkelig have en MacBook Pro eller en anden "pro" computer.

 

Det er vigtigt at lave en forventningsafstemning først. Man kan starte med hvad dit budget er, og formålet med computeren er.

Jeg kommer nok primært til at bruge computeren til skole og sidder der hjemme og se film. Så den skal ikke kunne det helt store

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Dalle🥔 skrev:

Jeg kommer nok primært til at bruge computeren til skole og sidder der hjemme og se film. Så den skal ikke kunne det helt store

Så er det jo nok en Air, du får brug for. Det er ligesom at sige, "Jeg skal bruge min computer til at se film på, og jeg skal ikke bruge den til andet. Jeg har kigget på den her Komplett gamer pc til 150.000 kroner, kan den ikke gå? Jeg har et budget på et lille lån af en million kroner."

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, P4R4N0RM4L skrev:

Så er det jo nok en Air, du får brug for. Det er ligesom at sige, "Jeg skal bruge min computer til at se film på, og jeg skal ikke bruge den til andet. Jeg har kigget på den her Komplett gamer pc til 150.000 kroner, kan den ikke gå? Jeg har et budget på et lille lån af en million kroner."

Men kan en Pro godt trække spil som Garry's mod, Farming simulator 2019?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Dalle🥔 skrev:

Men kan en Pro godt trække spil som Garry's mod, Farming simulator 2019?

 

Hvis du så meget som overvejer at spille spil, så skal det ikke være en Mac, uanset årgang og specs. Jeg har haft 2 forskellige MacBook Pro's, og kan ikke anbefale det.

 

Kølingen er ikke tilstrækkelig, og du vil få en følelse af at du misbruger din computer, samtidig med at du sidder i en vindtunnel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Metro skrev:

 

Hvis du så meget som overvejer at spille spil, så skal det ikke være en Mac, uanset årgang og specs. Jeg har haft 2 forskellige MacBook Pro's, og kan ikke anbefale det.

 

Kølingen er ikke tilstrækkelig, og du vil få en følelse af at du misbruger din computer, samtidig med at du sidder i en vindtunnel.

Hmmm ja okay

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.