Hop til indhold
Stavox

Scammer!


Rasmusss

Recommended Posts

Hej folkens.

Nu vil jeg lige informere jer alle sammen, om en person som tydeligvis er en scammer, som bare er en idiot. 

Han skrev i OOC

"Nogle jeg kan låne 1 mil af?"

"Hvorefter jeg svarer, ja men du skal betaler 2 mil talbage inden for en uge."

- Vi laver så en aftale om de 2 mil skal betales tilbage på en tirsdag i næste uge.

Jeg vil IKKE anbefale at handle på nogen måder med denne person, da han egentlig ikke kan finde ud af at være moden, og holde sine aftaler.

Personen hedder: MIKE CZAJA

 

5db11becf34af540c4deecb68ea0619b.png

874f616e4686e99eaaaaab1c3bfd3d97.png

9de28b7cc4a76907afaf97b68a85831b.png

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jimmi

Sygt nok, at det er Rasmuss du giver en dum. Manden har handlet ud af ren høflighed og haft troen på en anden gut. 

Det er scammeren, som er en kæmpe idiot. Ikke Rasmusss. Han har måske bare været en smule naiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Hvis det ikke er betalt på tirsdag, så lægger jeg ham som scammer i “Stop Scammerne” klubben 🙂

Lyder dejligt

1 time siden, Guzern skrev:

Jeg går ind og bestiller en hitman et par gange. Hvilken server?

Evocity, betaler gerne hit prisen

1 time siden, Lund skrev:

@Jimmi

Sygt nok, at det er Rasmuss du giver en dum. Manden har handlet ud af ren høflighed og haft troen på en anden gut. 

Det er scammeren, som er en kæmpe idiot. Ikke Rasmusss. Han har måske bare været en smule naiv.

❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mr Hunt🍍 skrev:

Respektløst - Som andre skriver, så låner jeg kun penge til folk jeg stoler på. + at jeg stort set ikke gør det, men engang imellem sker det. ❤️

 

Håber du får dem igen!

Mange tak ❤️ 

Det var måske også en dum ide

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså hvad enten du gør skal du ikke abre give penge til for på højre og vesntre, da de kan scamme dig, og det har du jo tydeligvis lært dig selv nu, men det bare for dumt at gøre, sådan noget da folk er nogle idioter, og prøver på at skaffe penge meget nemt så ja... bare lad være næste gang makker

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, KennyBou skrev:

Altså hvad enten du gør skal du ikke abre give penge til for på højre og vesntre, da de kan scamme dig, og det har du jo tydeligvis lært dig selv nu, men det bare for dumt at gøre, sådan noget da folk er nogle idioter, og prøver på at skaffe penge meget nemt så ja... bare lad være næste gang makker

Tak for det, ja det husker jeg ivertifald nu

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/05/2019 den 1:34 PM , Lund skrev:

@Jimmi

Sygt nok, at det er Rasmuss du giver en dum. Manden har handlet ud af ren høflighed og haft troen på en anden gut. 

Det er scammeren, som er en kæmpe idiot. Ikke Rasmusss. Han har måske bare været en smule naiv.

Det er @Jimmi, hvad havde du regnet med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.