Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mange forslag i et post :O


BareMaxx

Recommended Posts

Hej. Eftersom der er kommet en kæmpe opdatering her i dag fredag (10-05-2019), har jeg nogle forslag til ting, der kunne være fede at få tilføjet/ændret.

Lad os bare komme igang:

 

Forslag 1:

Det ville være rart at få fjernet de yderste døre på politistationen, som politiet ikke kan låse eller låse op, da de er til stor gene når man skal skynde sig ud og der er mange omkring dørene, da de kun kan lukkes af sig selv.

Billede af dørene: https://i.imgur.com/ETnk1QD.png  Læs Mush's besked neden under.

 

Forslag 2:

Mekanikere skal have hjulkapsler til konfiskering af biler, så de også har en måde at kunne holde biler sikret efter konfiskering, eftersom e2 og smartdoors er fucked. (Forklaret i næste forslag.)

 

Forslag 3:

Gøre så wired smartdoors fungere på samme måde som de gamle fadingdoors.

Forklaring:

Jeg ville gerne være mekaniker, og har en dupe med mekaniker båse, som har lokation ved søen.

Jeg sætter nu smartdoors på båsenes porte, da fading doors ikke kan bruges ud over med en knap. Jeg wirede så mine smartdoors til de forskellige fading doors på min e2, og åbner dem alle så de burde holde sig åbne. Dog lukker de rimelig hurtigt igen. Jeg kan ikke nå fra min e2 og hen til mekaniker lastbilen, uden at mine smartdoors er lukket igen.

Jamen Max, du kan jo bare tilføje dig selv til dine smartdoors. Det havde jeg selvfølgelig tænkt på, så det testede jeg også. Mekaniker lastbilen skulle rimelig tæt på de smartdoors som skulle åbnes, før de åbnede. De lukkede så igen, inden jeg overhovedet nåede ud og låse op for ladet. For så at åbne de smartdoors igen, skal man køre væk fra smartdooren og så bakke tilbage igen, det er ikke så fedt i mine øjne. Derfor kunne det være rimelig fedt, at få lavet smartdoors til at fungere ligesom fading doors, når de er wired til en e2, hvis muligt. Ellers så se forslag 2.  Tilføjet.

 

Det var lige det jeg havde indtil videre. Jeg vil opdatere dette post med flere forslag, som jeg støder på i den næste periode.

Skriv gerne en kommentar med meninger/holdninger til de forskellige forslag :)

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Til forslag 1 siger Dynn at der ikke er behov for det. Andet forslag skal du give Jimhoe en god grund (andre har foreslået at give dem muligheden for at låse dem op i stedet). Til det sidste forslag kan et billede sige mere end 1000 ord JnJ3rcn.png 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.