Hop til indhold
Stavox

[Solved] At man ikke kunne sætte hit hos en af sin venner


Clinton

Recommended Posts

Jeg synes at man skulle gøre sådan at man ikke kunne sætte hit hos en gang medlem siden det er skide irriterende at du går rundt og du har en eller anden der er sur på dig der for går han hitman og for sin ven til at sætte et hit på dig 

vil meget gerne høre jeres mening 

 

okay prøver lige at forklare det igen

 

Lad og sige jeg kom op og skændes med dynn men så går dynn lejemorder og for else til at sætte hit på mig 

 

så forslaget går ud på at du ikke han bruge hitman hvis han er i dit gang 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sunix skrev:

Hvis der er folk der sætter hits på dig i dit gang, så må du vel bare kicke dem, så stoler du jo ikke på personen. Lukker du bare alle ind i ganget som du går forbi, eller hva?

nej mener at et andet gang gjorde det

Link til kommentar
Del på andre sites

Til dem der ikke forstår hans opslag.

 

Hans forslag går ud på at du ikke kan bruge en hitman, hvis han er i dit gang. Det skal forhindre at folk bare går hitman, og deres gangmedlemmer kommer og sætter et hit på en de hader

Link til kommentar
Del på andre sites

okay prøver lige at forklare det igen

 

Lad og sige jeg kom op og skændes med dynn men så går dynn lejemorder og for else til at sætte hit på mig 

 

så forslaget går ud på at du ikke han bruge hitman hvis han er i dit gang 

 

2 minutter siden, Bjørnen skrev:

Til dem der ikke forstår hans opslag.

 

Hans forslag går ud på at du ikke kan bruge en hitman, hvis han er i dit gang. Det skal forhindre at folk bare går hitman, og deres gangmedlemmer kommer og sætter et hit på en de hader

tak for at forstå mit spaser sprog

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan kun få sat 1 hit hvert 10 min eller lignende?

Jeg kan godt se problemet, hvis du Raider dem og de så sætter et hit i håbet om at få deres ting igen, men så må du bare lade være med at få så mange fjender, det er en del af spillet og jeg synes ikke det skal gøres som du skriver.

 

-Skrevet på mobil...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.