Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Zork - Daniel Christensen


DanL

Recommended Posts

Dit ingame navn: Daniel Christensen
Staff ingame navn: Zork
Dit SteamID: STEAM_0:0:71448066
Staff SteamID: STEAM_0:0:167537512
Forklar situationen: Jeg kører og fucker (som jeg plejer) lidt rundt i min bil. jeg vælger så at NOS, og kommer ved en fejl til at flyve ind i det lille "gap" i hjørnet af PD (Der var en PD-base)
Det var selvfølgelig aldrig til hensigt, at med vilje flyve derind, og sagde nærmest også instant "Fuck, fuck, jeg fuckede lige op der", til den person jeg sad med i bilen. og fiskede forsigtigt 
min bil ud igen. Zork kommer så hen til mig og fortæller at han så hvad der lige skete. han vælger derefter at give mig en uges carban, for grov (?) nos abuse. Jeg synes, at en uge er liige i overkanten,
nu hvor jeg ikke har fløjet derind gentagene gange, udelukkende for at provokere, og vil mene at 12 / 24 timer er en mere retfærdig straf.

- Daniel Christensen  

Bevis: https://imgur.com/a/Fd16rs5
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Daniel

 

Du kører rundt i din røde Porsche Spyder og kommer nossende ind over Suniks pd base, hvilket er en rimelig høj base og ender nede i et hul af PD, hvilket @Thomas Sørensen så kalder en case på. Altså jeg vil selv mene det er grov nos abuse at flyve ind over pd, og dermed mener jeg også det er en passende straf, men det må @ZeNoxXi jo så bestemme..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at vi snakker om Rockford.

Såfremt du har brugt NOS til at hoppe over en base, er 1 uges carban helt fair. Nu kender jeg Suniks base, den er da forholdvis høj, så det er ikke fordi man bare lige hopper over den.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg går ud fra, at vi snakker om Rockford.

Såfremt du har brugt NOS til at hoppe over en base, er 1 uges carban helt fair. Nu kender jeg Suniks base, den er da forholdvis høj, så det er ikke fordi man bare lige hopper over den.

Jeg flyver ikke ind over muren i PD. jeg ender basicly bare nede i det hul, som der nu engang er i PD.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Du siger du ikke flyver ind over muren, men er det ikke præcist det du gør, eller tager jeg fejl?

Jeg flyver IKKE ind over muren og ned i det hul. Jeg rammer muren og falder ned i hullet. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Ud fra videoen Zork har sendt er det 100% din egen skyld at du flyver over muren, om det er med vilje eller ej, er det stadig ikke tilladt og Zork har ikke gjort noget forkert i denne situation.

Helt Okay 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.