Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning mrbeast


test123456789_DK

Recommended Posts

Ingame navn: Mrbeast
SteamIDSTEAM_0:0:0
IRL fornavn: Kevin
Alder: 12 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Har ikke været staff i en server så vil gerne være staff i en god server. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg er god til at snakke med folk og bevare mig selv og ikke blive stresset og snakker pænt. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: At jeg er på fra klokken 3 til klokken 6 og at jeg snakker pænt selv om de ikke snakker så pænt til mig eller en jeg er i case med Men skal også sige at personen skal snakke pænt 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej har ikke erfaring med ULX har ikke været staff i en server. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes jeg formulerer mig godt. Jeg bruger min mic til alt når jeg er i stavox rockford og e vocity  

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på Klokken 15 til klokken 18. Er på i weekenden og spiller tit på stavox 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja skal have hjælp til at skulle lave det en staff skal altså teleport og det 

Hej sa jeg har 2 staff ansøgninger men vel gerne slette mig den første hvor dan går jeg det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.