Hop til indhold
Stavox

[Afslået] xXWolfXx


xXWolfXx

Recommended Posts

Tak for i vil læst min ansøgning

--------------------------------------------------------------

Ingame navn: xXWolfXx


SteamID: STEAM_0:0:223578596


IRL fornavn: Oliver Assum


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Zpyress om: Admin, adminplus, headadmin
titannetwork om: Moderator

og 5 andre jeg ikke kan huske om: head of staff, headadmin, admin, 2 andre med moderator rank

 

garry´s mod timer: 1911 timer 

Darkrp spiller tid: 1000 timer i darkrp

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af staff-team. fordi Jeg er blevet mere moden i det efter sidst gang jeg ansøge ind til af blive staff. og fordi jeg vil være online på ts og forum og på server. har altid til andre på server og ts. 

 

* hjælpe: Jeg vil hjælp folk med command og hvad server går ud på. hvis de ikke ved det. eller Hvis en ordblind joiner serveren vil jeg tage regler med ham og siger hvad regler er og hvad RDM, CDM, RDA, og mere. hvad det er

 

* har du tid til andre staff/spiller: Jeg har altid til andre spiller og staff. spiller kan spørge mig om alt i ikke ved hvad er. staff kan spørge mig om alt. jeg har altid til dem. 

 

* Har du tid til møder eller support/case: Jeg har altid til af kommer til møder og support/case. 
 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jeg er klar til ny ting på server og er en hjælpsom spiller har tid til andre  spiller og har altid tid til case

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja. der er jeg

!goto

!bring

!vote

!hp

!armor

!return

!returnvåben - eller hvad den er på server
!visram

!visdeath

!visarrest

!tp

og mere
 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg har mic, formulere synes jeg selv, også det mundtligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

  • Mandag: skole 8:00 til 14:45 - hjem ved 15:35 tid
  • Tirsdag: skole 8:00 til 13:45 - hjem ved 14:35 tid
  • Onsdag: skole 8:00 til 13:45 - hjem ved 14:35 tid
  • Torsdag: skole 8:00 til 13:45 - hjem ved 14:35 tid
  • Fredag: skole 8:00 til 13:45 - hjem ved 14:35 tid

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er ordblind. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.