Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mikkeel


Mikkeel

Recommended Posts

Ingame navn: Mikkeel
SteamID: STEAM_0:0:18988536
IRL fornavn: Mikkel
Alder: 20 år - 15/04-99

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

I mine tidligere år har jeg haft et par CSS servere jeg har kørt, sammen med en anden. Ikke noget vi fik speciel succes med, men omkring 10-12 spillere på sit max. Min opgave var at holde serveren "pæn og ren" ingame. Dvs blandt andet sørge for at:
 - Folk var glade og tilfreds med serverens indhold.
 - Besvare folks eventuelle spørgsmål eller undringer.
 - Gå i "cases" med cheatere mm.
 - Være rollemodel til dem der var på serveren ved at holde ordenlig tone og spillestil.
 -  Have overblik over spillernes eventuelle feedback til vores arbejde samt serverændringer.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har været her inde i en del tid efterhånden. Jeg blev medlem på forum I Maj 2018 og har spillet på serverne i ca. 350 timer. Med de ting sagt, har jeg haft god tid til at lære spillets regler og ikke mindst andre spillere at kende. Jeg er meget neutral og skelner ikke imellem staff's og "normale" spillere i min RP, hvor jeg desværre ser det modsatte for tit. 
Ud over det, involvere jeg mig rigtig meget i andres situationer/diskussioner hvis jeg føler jeg har relevant input og har været tilstrækkelig involveret. Jeg går ind for at alle skal have tale ret i den forstand at man er til at kommunikere med.  
Jeg kan tage imod feedback fra andres mening om min håndtering af de forskellige situationer jeg har stået i, og kommer til at stå i på godt og ondt. 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Først og fremmest min hjælpsomhed. Fx at kunne sætte sig i andres sted, og se ting fra de sider der skal ses fra.
Styrke RP'en til et bedre niveau og lære andre spillere op i hvordan man opfører sig når man er på serveren og når man RP'er. Og ikke mindst skelne mellem de to ting
Min positivitet fremstår meget naturligt og man lægger hurtigt mærke til den når jeg er blandt andre på serverne. 
Min tone er sågar også altid retfærdig, og som jeg gerne selv vil blive snakket til.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke beskæftiget mig med ULX, men kender få commands til det som fx
!bring
!cb
!goto
!jail
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Min skriftlige formulering vil altid været en smule dårligere end min mundlige formulering. Jeg gør mit bedste når jeg skal skrive til folk, men min mic vil altid være min første prioritet, hvis jeg har muligheden.
Med min mic og tilpas rolige stemme, har jeg mulighed for at få andre til at holde deres niveau på det plan der nødvendigt.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mine tider er ikke faste og nogen dage er jeg på aftenarbejde og weekendarbejde. Dog ved jeg i god tid hvornår jeg arbejder aften og eller weekend.

Dette er et eksempel på hvordan mine spille-tider primært ser ud

Mandag: 16.00 - 23.00
Tirsdag: 16.00 - 23.00
Onsdag: 08.00 - 14.00
Torsdag: 08.00 - 15.00
Fredag: Hele dagen eller 08.00 - 14.00
Lørdag: Enten 08.00 - 14.00 eller 15.00 - 02.00
Søndag: Enten 08.00 - 14.00 eller 15.00 - 23.00
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg blev testet ordblind for 2 år siden, men har ikke det store problem. Nye ord der ikke lægger i fingrene på tastaturet er min svaghed. Men som i forhåbentlig kan se giver jeg mig til til at rette fejl og mangler.
Ud over det  har jeg ikke andet at sige end, i velkommen til at stille mig spørgsmål, og at jeg håber i vil give mig en chance, til at vise hvad jeg dur til. 

✌️- out friends!

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

Rep+ 

 

- Har ikke rigtig set dug ingame, men det er jo heller ikke alle man ser på serverne 

- Rigtig pæn og detaljerne ansøgning helt klart +

- Din ordblindhed, som staff bliver ens mic brugt hele tiden i chatten lidt til chat-commands 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kagen skrev:

Rep+ 

 

- Har ikke rigtig set dug ingame, men det er jo heller ikke alle man ser på serverne 

- Rigtig pæn og detaljerne helt klart +

- Din ordblindhed, som staff bliver ens mic brugt hele tiden i chatten lidt til chat-commands 

Hej Kagen.

Tak for dine fine ord og svar på min ansøgning! 
appreciated

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg har ikke set dig før, men du virker moden og erfaren. Jeg synes du fortjener en chance på holdet.

+REP

Hej Scaled! 

Tak for din besked, og dine rosende ord😊

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +REP fra min side. 

- Er rigtig god til at hjælpe spillere, hvilket jeg oplevede da vi opstartede politistyrke og mikkeel, stod for de nyudannede!

- Rigtig moden

- Kan holde hovedet koldt

- Ved både @Donkeh jeg og @Mr Hunt har samme mening, eftersom de var med i styrken, da vi rp'ede.

- Repspektfuld over for alle ligemeget hvilken alder personen har!.

 

Alt i alt, jeg syntes du gør det pisse godt:)

// Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Rasmusss skrev:

Kæmpe +REP fra min side. 

- Er rigtig god til at hjælpe spillere, hvilket jeg oplevede da vi opstartede politistyrke og mikkeel, stod for de nyudannede!

- Rigtig moden

- Kan holde hovedet koldt

- Ved både @Donkeh jeg og @Mr Hunt har samme mening, eftersom de var med i styrken, da vi rp'ede.

- Repspektfuld over for alle ligemeget hvilken alder personen har!.

 

Alt i alt, jeg syntes du gør det pisse godt:)

// Rasmusss

Hej Rasmusss!

 

Tak for feedback og brugbare ord!❤️

Sætter stor pris på det!

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hondo skrev:

Hej Mikkel jeg vælger at give dig neutralt da jeg ikke har set dig før ingame eller på ts men tænker dog alle har en chance for at vise at de faktisk gerne vil så held og lykke

Hej Hondo!

Tak fordi du har læst min ansøgning og gad reagere på den! 

Tager tingede til opfølgning og forbedring😉

 

//Mikkeel

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.